Citaat van: cz79 op december 02, 2010, 20:21:41
Er is zoveel niet jou smaak qua muziek wat hier op het forum besproken wordt, ook lang niet allemaal mijn smaak, maar waarom meng je je dan ALTIJD in topics waarin deze muziek besproken wordt, als het niet je smaak is dan is dat prima, maar jij hebt de drang om je negatief te mengen in dit soort topics.
Ergo: Als het dus niet je smaak is ....Prima! Maar dan niet negatief gaan reageren in een topic met liefhebbers van dit soort muziek
PS Mooie cd Fritz
Op een forum zijn mensen voor en tegen, er zijn mensen die geven hun mening. Zoals ik mijn mening nu heb geven zie ik niet als iets nagatiefs, als ik zeg: het is een waardeloze cd, dan wordt het anders maar dat zeg ik niet. Je moet het zien als positieve feedback. Dit was niet het topic dat per definitie serieus was gestart, als dat wel zo was heb ik het verkeerd begrepen.
Ik breek niet meer in, doe ik al een poosje niet, op topics die serieus gaan over bepaalde artiesten, bv Krall, Barber, U2 of het moet al heel erg worden. Daar krijg ik op een verkeerde manier kippenvel van.
Jij bent hier nog niet zo lang, neem dus aan dat je al mijn postings gelezen hebt om tot jouw oordeel te komen?, of schiet je mensen te hulp die jij een warm hart toedraagt? Neem van mij aan, die redden zich zelf wel, nemen mij niet serieus en nemen ook niets van mij aan. Het maakt hun niets uit of ik hun muziekkeuze nu wel of niet mooi vind. Er zijn ook raakvlakken daar kunnen we dan over keuvelen.
Daar komt nog bij dat als we allemaal heel erg met elkaar eens zijn het een saai forum wordt. Zonder discussie geen forum.