Deze non-believer doet het met uitloop en bewezen kwaliteit. Kostte iets minder maar speelt de sterren van de hemel, mijn hemel dan. De sa8003 kreeg gemiddeld, onterecht, 4 uit 5 sterren in de tests en reviews van de experts. Helaas door de malheur met sommige gebruikersexemplaren, kreeg deze speler ook door hun niet de totale 5 sterren. Doch mijn exemplaar is na 3maanden goed ingespeeld en functioneerd naar behoren. De combinatie met mijn versterker is een uitstekend match. Klasse A of AB, het klinkt allemaal heel lekker. De kunst is het uiterste uit je budget te halen, dat bevredigdt het meest. Het gras bij de buren, in de ads, is altijd groener. Doch wil hiermee niet ontkennen dat er objectief kwalteitsverschil is, wat ook in de prijs tot uitdrukking komt. Ik probeer een balans te handhaven tussen hardware en contend. Het accent rust bij mij op het laatste. In de HVT daarintegen las ik ooit het geval van iemand met audio-hardware van E15.000=+ en een CDverzameling van ongeveer 100 exemplaren. Zo zie je maar dat dezelfde hobby meerdere gezichten heeft.