Zeker de moeite waard!!!!

Gestart door MO, november 15, 2010, 11:01:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MO

 :wink:  Als je klaar bent met het beplakken van al je CD's  :wink:

http://www.hifi.nl/tip.php?id=203


(met dank aan hififorum voor de link)
bla

Mexicaanse Hond


MO

geen idee.... lege porotmoneeeeee
bla

Mexicaanse Hond

Volgens mij hoort dit topic in de Dikke Elco thuis.  :-P

MO

bla

Mexicaanse Hond

nee, als in laten we lol maken.

vielzweck

Als dit gekocht wordt dan kan Buckler zonder een snippertje reclame ook weer succelvol terug op de markt gebracht worden.   :yes:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Mexicaanse Hond

Ik trakteer op een alcoholvrij biertje, maar wel als dit topic naar het cafĂ© is verplaatst.  byebye

renes59

Eerst maar even proberen, toch?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Ik kreeg niet de indruk dat dat de insteek van MO was.

TurboMarco

Wij hadden lang geleden deze dingetjes om te voorkomen dat er ongenode gastjes in de contactdoos kunnen binnendringen .


Het kost wat maar dan heb je ook wat  :yes: :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Ik snap alleen niet waarom je zo'n ding van een varis-tor voorziet, terwijl je juist insecten wilt buitensluiten. Proost!

Marantz 81

Jaja  :roll: wat een gelul zeg stopcontact is toch een stopcontact ,alleen dan kinderveilig

enigste wat belangrijk is zijn de gebruikte materialen en contactoppervlak/Druk waar je de stekker insteekt

HiFi gek

Citaat van: Marantz 81 op november 16, 2010, 22:50:24


enigste wat belangrijk is zijn de gebruikte materialen en contactoppervlak/Druk waar je de stekker insteekt


Precies , niet meer en niet minder .


Groeten  EDWIN  B

renes59

Vandaar al die dure stekkerblokken van STS-digital.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.