oi,
Ja toch jongens , Wat LO aan geluids apperatuur thuis heeft staan , is voor veel voor ons een wet dream
, .
En dan wil ook nog wel wat zeggen ( met alle respect hoor Frits ''viceadmiraal'') , .
Kijk logisch dat Frits zijn set de ideale geluid reproductie heeeeeeeeel erg dicht benaderd, maar mag het hey, het is die man zijn werk en beroep ( zou nogal appart zijn als die een joekiboekie setje als referentie zou hebben staan.
Wat ik dus wil zeggen is; wij zijn met onze hobby bezig , En Frits met zijn werk.
Daarom vind ik het vaak triest om te lezen dat mensen na een bezoek aan Frits , thuis komen en helemaal niet meer tevreden zijn met hun setje , of op zijn minst de mindere kwaliteiten in hun set zo'n rol gaan laten spelen met als resultaat frustatie en niet meer kunnen genieten , maar alleen nog maar dat ene kleine minpuntje kunnen horen.
Waardoor mensen soms hun super mooie en dure spullen na jaren tevreden zijn geweest, toch de deur uit doen om het geluid van Frits zijn installatie te benaderen.
En IK denk dat dat funest voor onze hobby is , en ik denk dat Frits het daar wel mee eens zou zijn.