HiFi winkel Audio Time in Breda volledig uitgebrand

Gestart door HiFi gek, november 10, 2010, 14:08:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HiFi gek

Audio Time in Breda  (sommige forumleden zullen die winkel wel kennen ) is volledig uitgebrand .

De brand is vanochtend onstaan .


Hier is de link waar ik het gelezen heb naar hifi.nl



http://www.hifi.nl/nieuws/42390/Grote-brand-bij-Audio-Time.html




Groeten  EDWIN  B

lo

#1
Idd na een berichtje van Joep, en mijn zoon kwam vanmorgen ook met dit verhaal thuis, van station naar huis rijdt hij daar langs. Ben zelf ook nog even wezen kijken. Brandweer was bezig met nablussen. Grote puinhoop was het!
Mijn eerste marantz set kwam van die winkel maar was toen nog in handen van dhr Brejaart (Brejaart hifi destijds). Mijn conrac TV kwam van audio-time vandaan.
Ik ben benieuwd hoe of het verder gaat. In het artikel wat bij de krant "BN-de Stem" online staat blijkt dat het pand te huur stond.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

 stupid OI,


Hoe verging het deze zaak de laatste jaren op zakelijk gebied? 8-)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Weet ik niet, maar ik verwacht niet dat ze op de rand van faillisement stonden oid.  :wink:
Volgens de berichten in de diverse nieuws sites was er van te voren aan het dak gewerkt. Zou mogelijk de oorzaak kunnen zijn. Misschien dat er morgen iets bij ons in de krant staat, ik hou het effe mee in de gaten.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Wel triest natuurlijk las net op internet dat het onstaan is door een SACD speler SA-7 omdat er gerommeld was met de aarding en een stekkerblok met hout


:schater: :schater: :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HiFi gek

Citaat van: jwx op november 10, 2010, 20:09:44
Wel triest natuurlijk las net op internet dat het onstaan is door een SACD speler SA-7 omdat er gerommeld was met de aarding en een stekkerblok met hout


:schater: :schater: :schater:



nonono       violent1      :x      :no:     



Groeten  EDWIN  B

lo

 nonono
Stonden geen reference componenten binnen.  :no:
Houten stekkerblokken achter de wanden weet ik niet, kon ik niet zien toen ik er nog wel eens binnen liep :angel:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Citaat van: jwx op november 10, 2010, 20:09:44
Wel triest natuurlijk las net op internet dat het onstaan is door een SACD speler SA-7 omdat er gerommeld was met de aarding en een stekkerblok met hout


:schater: :schater: :schater:

Hij is weer goed  notworthy  :schater:

Het is wel heel erg voor de eigenaren en medewerkers van die zaak, heel je zaak weg en hoe nu verder   :|
Een verzekering dekt dan wel veel, maar alles weer opbouwen, veel werk   nopompom

joep

De krant brengt de leugen in het land. En BN-de Stem hier helemaal. Audio Time in Breda stond helemaal niet te koop of te huur. Het bedrijfspand erachter wel. Daar zat vroeger TwinType. Een grafische dienstverlener die er al weer heel wat jaartjes uit is. http://www.kooijmans-vastgoed.nl/bedrijfspanden/huurpanden/valkenierslaan-47-breda.html  dat stond dus te huur.
Bij Audio Time waren ze aan het dak bezig. Echt niet de eerste keer dat de boel dan in de fik gaat. Ze hadden de zaak net opgeknapt. In het verleden was het niet de leukste zaak om spullen te kopen. Een beetje duwen als je niet snel iets kocht was ze niet vreemd. Voor mij al een reden om 50 km verder te rijden.

mars

Citaat van: joep op november 10, 2010, 20:33:08
De krant brengt de leugen in het land. En BN-de Stem hier helemaal. Audio Time in Breda stond helemaal niet te koop of te huur. Het bedrijfspand erachter wel. Daar zat vroeger TwinType. Een grafische dienstverlener die er al weer heel wat jaartjes uit is. http://www.kooijmans-vastgoed.nl/bedrijfspanden/huurpanden/valkenierslaan-47-breda.html  dat stond dus te huur.
Bij Audio Time waren ze aan het dak bezig. Echt niet de eerste keer dat de boel dan in de fik gaat. Ze hadden de zaak net opgeknapt. In het verleden was het niet de leukste zaak om spullen te kopen. Een beetje duwen als je niet snel iets kocht was ze niet vreemd. Voor mij al een reden om 50 km verder te rijden.


heb jij ze niet stiekum in de fik gestoken ;-)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op november 10, 2010, 20:15:30


nonono       violent1      :x      :no:     



Groeten  EDWIN  B


ja jij bent grappig deze week Edwin ik ook :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Idd, vandaag in BN-destem: Vuur ontstaan na werkzaamheden dakdekkers. Zaak is volledig afgeschreven en een sloper heeft alle nog overeind staande muren omgehaald. Het bedrijf wat te huur stond was een bedrijfje wat achter auio-time was gevestigd.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Citaat van: jwx op november 10, 2010, 20:45:15

ja jij bent grappig deze week Edwin ik ook :schater:
Vuile na aper die je er bent  nonono



Groeten  EDWIN  B