Citaat van: Marco op november 11, 2010, 13:37:00
Je zegt dat een Accuphase Watt anders is dan een Marantz Watt ,ik trek daarmee de vergelijking
Je zegt dat ik de H/K anders vind klinken omdat ik meen dat de dempingsfactor van belang zou zijn .
Ook doe je voorkomen dat de feiten mijn waarheden zou zijn,als je nou toch het hele verhaal mbt het onderwerp demping zou lezen en in je op neemt zou je dat niet zeggen .
Ik zal zeggen wanneer iemand een ondoordringbare plaat voor de kop houd dat ik daar mijn tijd niet aan ga verdoen,maar ik zal niet toelaten dat er info verschaft word die onjuist blijken te zijn en gestoeld is onder de noemen van ik geloof .
Dat is toch ook anders als je 100watt Accuphase of 100watt pm 80 op een speaker loslaat
Nee dat heb ik gezegd over die HK beter lezen
Dus een site van Breem of doe het zelf bouwers dat is de enige waarheid maar een site die snel toegangelijk is zoals
hifi.nl verteld onzin
Als jij vind dat ik een plaat voor me kop heb prima maar ga niet de wijsneus uithangen als je de werking van een versterker niet snapt tot aan de weergave van de speaker
Je moet dan wel het hele plaatje meenemen en niet met een of ander vaag pdfje komen of een site van iemand die alleen maar op merken loopt te zeuren
Welke vraag word er bijna als een van eerste gesteld als je een versterker koopt, welke speakers komen eraan of als je speakers wilt kopen wat voor versterker komt er aan
Als je dat allemaal naast je neerlegd ben ik van mening dat jij die plaat voor je hoofd heb
Het is wel nobel van je om tegen onwaarheden te strijden maar onderbouw het zelf en geen verwijzigen naar andere sites