Geluid is erg scherp

Gestart door okanonline, november 08, 2010, 15:44:54

Vorige topic - Volgende topic

mars

oi okanonline,

Oke dan zal ik het nog 1 keer wat groffer zeggen.....Die JBL's van jou zijn helemaal geen beste speakers.
En ze halen je systeem onderuit.
Aan je nieuwe marantz apperatuur ligt het niet , dat kan ik je zo wel vertellen.

Tja je hebt idd wel wat meer te vervangen , dan zo iemand als ik .................ik ben namelijk een 2 kanaal man in hart en nieren.

Maar ik denk dat als je alvast je voor speakers vervangt , je in ieder geval wel lekker naar muziek kan luisteren.
En met films......joh die effecten komen toch wel over.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

o ja,

En nog iets ,zoals wellicht in oudere topics kan lezen, heb ik nogal het een en ander wat audio betreft thuis gehad.

Zo ook van den hul speakerkabel en interlinks.

ik had als LS kabel de cs-122 , en die vond ik verschrikkelijk en irriteerde.

als interlink vond ik de goedkoopste de beste namelijk The Bay c-5
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

mars

oi okanonline,

Ik heb een (betaalbare) tip voor je op marktplaats; namelijk de '' HECO MYTHOS 500''
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

JohnWx

Zet eerst je speakers te koop
Zijn vast mensen die ze willen kopen

Wat is het budget

Wij kijken wel  hello

Weet nog wel een mooi paartje met wat rook en water schade in Breda
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

:no: Daar is niks meer van over hoor, voor zover ik dat kon bekijken.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op november 10, 2010, 20:00:05
:no: Daar is niks meer van over hoor, voor zover ik dat kon bekijken.

groet,

lo

staat ook bij rook en waterschade

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Maar geen JBL maak ik op uit Mars zijn woorden

Maat van me heeft de Tik-8 die weer wel

lo

Citaat van: jwx op november 10, 2010, 20:06:08

staat ook bij rook en waterschade

:-D
Ik denk dat je dan alleen nog maar water, een spoor van rook en veel roet krijgt.  :-o

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Citaat van: jwx op november 10, 2010, 20:07:02
Maar geen JBL maak ik op uit Mars zijn woorden

Maat van me heeft de Tik-8 die weer wel

De TIK serie is zeker wel goed !
Ik zit zelf ook weer voor de eventuele nieuwe speaker set weer aan JBL te denken maar dan wel een wat duurdere serie
Maar goed dan zie we wel wat er dan eventueel uit is !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: Stadium III op november 10, 2010, 20:38:03
De TIK serie is zeker wel goed !
Ik zit zelf ook weer voor de eventuele nieuwe speaker set weer aan JBL te denken maar dan wel een wat duurdere serie
Maar goed dan zie we wel wat er dan eventueel uit is !

Dat is toch de duurste serie  :|

sorry was

8000 gulden vind ik serieus geld

Stadium III

TIK is niet meer in productie helaas
Maar goed het zal wel zoiets moeten worden

5.2.4

mars

oi,

Ja en die oude monitors, met die witte woofers vond ik ook altijd goed te pruimen.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

Stadium III

Zijn idd niet slecht

Heb hiervoor de Northridge serie gehad van JBL geweldige film speakers maar geen muziek mannen
Sta ik ook nidt echt van te kijkwn @ jbl

Maar goed we gaan weer ff ontopic eens kijken wat de starter nog voor plannen heeft

5.2.4

mars

Citaat van: Stadium III op november 10, 2010, 21:11:03
Zijn idd niet slecht

Heb hiervoor de Northridge serie gehad van JBL geweldige film speakers maar geen muziek mannen
Sta ik ook nidt echt van te kijkwn @ jbl

Maar goed we gaan weer ff ontopic eens kijken wat de starter nog voor plannen heeft

ja psies,

voor film effecten doen ze het prima.....................maar muziek ..had ooit de LX750 ofzoiets , wat een lomperikken(en dan heb ik het niet over de sound)
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

JohnWx

Citaat van: Stadium III op november 10, 2010, 20:49:25
TIK is niet meer in productie helaas
Maar goed het zal wel zoiets moeten worden

Als je op de site in NL kijkt is er minder als in USA