Let op! Beantwoorden notificaties van persoonlijke berichten

Gestart door Maurice, november 03, 2010, 22:03:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Beste leden,

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Ik merk steeds vaker dat mensen per mail een reply sturen op de notificatie van een persoonlijk bericht. Deze komt echter niet aan bij degene die je het bericht verstuurd heeft, maar bij de verzender van de notificatie, oftewel een gereserveerd e-mailadres van het marantzforum.
In rustige tijden wil ik nog wel eens een reactie sturen dat de reactie via het forum gegeven dient te worden, maar daar kom ik de laatste tijd zelden nog aan toe.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanavond zelf die fout ook gemaakt heb (zag ik toen ik het gereserveerde e-mailadres bekeek).

Mijn verzoek aan jullie: let op wat er in de onderwerpregel staat. Is dit "Nieuw persoonlijk bericht: ....", reageer dan via het forum.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Dex

Citaat van: Maurice op november 03, 2010, 22:03:02
Beste leden,

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Ik merk steeds vaker dat mensen per mail een reply sturen op de notificatie van een persoonlijk bericht. Deze komt echter niet aan bij degene die je het bericht verstuurd heeft, maar bij de verzender van de notificatie, oftewel een gereserveerd e-mailadres van het marantzforum.
In rustige tijden wil ik nog wel eens een reactie sturen dat de reactie via het forum gegeven dient te worden, maar daar kom ik de laatste tijd zelden nog aan toe.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanavond zelf die fout ook gemaakt heb (zag ik toen ik het gereserveerde e-mailadres bekeek).

Mijn verzoek aan jullie: let op wat er in de onderwerpregel staat. Is dit "Nieuw persoonlijk bericht: ....", reageer dan via het forum.
Of gewoon via het Persoonlijk bericht.....toch?  clown1

Maurice

Citaat van: Dex op juni 16, 2011, 20:57:12
Of gewoon via het Persoonlijk bericht.....toch?  clown1
Als je wil hebben dat ik meelees en de ander niets krijgt  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude