laatste bericht; in het calvinstische holland zal je altijd bespot worden ,als je je kop boven het gepeupel
uitsteekt...daarin tegen zijn de berichten uit wereld zo heel anders,dan ons kleine landje.......
inmiddels hebben 26000 kijkers de you tube video gezien,waarvan er heel veel de koperen hulzen
hebben toegepast....he deze mensen stonden open voor een verandering.....................................
in wat is doorprikken beste rennes,het enige gelijk aan jou is dat het niet gemeten kan worden,
dus is het niet goed,het is niet wetenschappelijk bewezen....en meer van die outbolige uitspraken
ik loop deze figuren graag voorbij..zo zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
lezen eerst de gebruikaanwijzing van hun cd speeltje ..en zijn deskundig.luisteren ho maar.
neem even de verhalen op ht forum over mijn ombouw wilson puppy......anton schoot in het rood
kon niet onzin ect.....maar ik kreeg een telefoontje van een man ,die wel open stond voor dit
gebeuren.....zijn naam was DAVID WILSON...vond het helemaal geweldig dat ik zijn luidsprekers
wilde veranderen...zei er bij ..toch fijn dat je niet mijn aller nieuwste onderhanden hebt genomen
doch een ontwerp uit 2000 .ben inmiddels vriend geworden van zijn club,heb de twaron reeds
na hem toe gestuurd.david gebruikt mijn cd voor testing ect ect....begrijp je nu dat ik moet lachen.
om die kwezels op het ht forum..de erudiete kwezels.......zo ik hou me nu weer bezig met liefhebbers
van hifi, met een open mind...good by