Dat belabelen werkt goed hé , ben er al een aantal maanden mee bezig , en heb al veel geéxperimenteerd wat het beste is .
Als je 2 labels op elkaar plakt krijg je het beste resultaat , het klinkt dan warmer en vloeiender dan waneer je maar 1 label plakt .
Met 2 labels op elkaar geplakt berijk je bijna hetzelfde resultaat als met de bekende : DE MAT VAN ART SPEAK , dit heb ik persoonlijk uitgetest allemaal .
DE MAT had ik geleend van een vriend en doet het nog iets beter dan 2 labels op elkaar , maar DE MAT weegt precies 60% van het gewicht van een cd .
Om die reden krijgt de servo sturing van het loopwerk het zwaar te verduren als je DE MAT mocht gaan gebruiken .
Ik heb hier ook over gesproken met AUDIO SERVIVE in ELST , die rade mij DE MAT dan ook beslist af om voornoemde reden van de servo sturing .
Als een cd niet volledig doorzichtig is heeft het een stuk minder resultaat .
Makkelijk te zien door een cd voor een lamp te houden , zie je dwars door de cd het licht heenschijnen , dan beplakken met 2 labels op elkaar .
Schijnt het licht total niet door de cd heen dan heeft het beplakken ook geen zin .
Ik zal wat foto's maken van mijn labelset , die kun je nog kopen bij : DIXONS .
Bij andere winkels zijn vrijwel geen cd / dvd labeling systemen meer te koop , alleen bij DIXONS dus nog .
Dit heb ik allemaal al haarfijn uitgezocht een paar maanden terug , doe daar julie voordeel mee .
Dit is de komplete labeling set en kost 24,99 euro
Dit is het label centreer apparaat en de bijgeleverde software .
Dit zijn de plaklabels die in de doos zitten , totaal 40 matte labels .
Labels zijn ook los te koop , 10 euro per pak , aantal = 50 matte labels .