gratis kaartjes voor de av.nu show van sts digital

Gestart door viceadmiraal61, oktober 20, 2010, 09:46:42

Vorige topic - Volgende topic

viceadmiraal61

heel simpel,het forum lid die zich het eerst meld,heeft een vrijkaartje twv 12,50
voor de av-nu beurs..ik heb er nog maar twee........dus.........

Oldtimer

Graag een gratis kaartje

vriendelijke groet,

gerrit

viceadmiraal61

even je adres naar....... info@sts-digital.nl.........happyyyyyyyyyyyyyy

Oldtimer

jowa

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

viceadmiraal61

oh sorry ,jowa jij had het vrijkaartje moeten hebben.....heb niet goed gekeken..nu heeft lo het
daarom een gratis 13 e voor jou op mijn stand...sorry sorry

HiFi gek

Citaat van: lo op oktober 20, 2010, 16:47:20
Dat betekent dat ik de 2e ben dan?

groet,

lo

Lo , op welke dag ga jij naar Utrecht ?

Ik ga dus ook maar weet nog niet zeker op welke dag ik ga .

Groeten  EDWIN  B

lo

Misschien wil ik wel op maandag gaan, dan is het wat rustiger denk ik. Kun jij ook dan? Anders probeer ik eventueel wel te gaan als jij er ook naar toe gaat, lijkt me leuk om weer eens bij te praten en natuurlijk bij Fritz op bezoek te gaan.
Ik lees of hoor het wel, en anders bellen we nog wel effe.

Groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Citaat van: lo op oktober 20, 2010, 17:48:25
Misschien wil ik wel op maandag gaan, dan is het wat rustiger denk ik. Kun jij ook dan? Anders probeer ik eventueel wel te gaan als jij er ook naar toe gaat, lijkt me leuk om weer eens bij te praten en natuurlijk bij Fritz op bezoek te gaan.
Ik lees of hoor het wel, en anders bellen we nog wel effe.

Groet,

lo

Ik kan hoe dan ook niet op maandag , dan wordt mijn nieuwe bankstel thuisbezorgt .

De zaterdag en zondag zijn wel beide beschikbaar , mijn voorkeur gaat uit naar zondag .

Groeten  EDWIN  B

lo

Vind ik prima, ik bel van de week nog wel even.

groet,

lo

cheese

ik kan helaas niet..........mijn vrouw is het weekend weg en met de 2 kleine kids naar een show is niks.

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

viceadmiraal61

maar dan op 30 oktober ,zou je dan wel kunnen...plaats genot uit amersfoort..we zijn de hele dag
open voor demo en wijn ect

Oldtimer

Toegangskaart ontvangen, bedankt.
Zondag naar Utrecht.

Gerrit

lo

Inmiddels ook ontvangen pompom
Bedankt Fritz.

groet,

lo