SR7005

Gestart door vintage, september 24, 2010, 21:36:31

Vorige topic - Volgende topic

vintage

Wie heeft er ook problemen met de SR7005. Krijg geen beeld via HDMI, zelf niet het setup menu!

sattie

Ik denk nog weinig mensen, want dit app is pas uit en zal nog niet echt bij veel mensen in het bezit zijn.
Als je iets anders aansluit op die HDMI kabel heb je dan wel beeld van die bron ?
Herkend de tv helemaal niets ?

vintage

de HD ontvanger en de PS3 doen het prima via HDMI. verschillende kabels geprobeerd, maar geen beeld! :-(

Stadium III

Goede HDMI uitgang gepakt en ook aangezet in het menu ?

Heb je verder de rest ook via de reciever aangesloten ?
Dus alles met HDMI naar de reciever en dan weer met 1 kabel naar de TV !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

vintage

heb dat allemaal gedaan ja. krijg alleen geluid eruit, beeld nopes. maandag maar is terug naar de winkel!

henkg

Je zult onderstaande vast wel geprobeerd / gecontroleerd hebben?

Je hebt de inputselectie van de TV toch wel op (de goede) HDMI input staan?
Je zou eens kunnen proberen (met de receiver aan, en spelend) de TV -ingesteld op HDMI- uit te zetten, en daarna weer aan. Als dat werkt, zou het aan de HDCP handshake kunnen liggen.
SR-5006 | 4x BA-A25; 1x BA-225C | BK Gemini II

Taxus7

Heb je in je dvd/blu ray aangegeven dat het via hdmi loopt? Want in je sr7005 als in je bron moet de hdmi geselecteerd worden.

vintage

terug geweest naar de winkel en ja hoor daar doet ie het gewoon met dezelfde kabels! ligt dus aan mijn tv. 4 jaar is dus al te oud!!!!!!!!  het is een philips 42pfl9632d/10

WimPeu

Dat is toch te zot zeg. Hoe kan  dat nou? Heeft Marantz er een aparte HDMI structuur bij bedacht ofzo?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Moet gewoon werken met HDMI
Je zou eventueel een andere ingang kunnen proberen of deep colour af kunnen zetten maar kan niet geloof niet dat het niet aan de gang te krijgen is
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sattie

kijk anders eens bij philips op de site of er een update is voor jouw philips tv.
Soms wil dat ook weleens helpen.

vintage

heb de laatste software er al op staan. net contact gehad met philips en die gaan het uitzoeken wat er mis kan zijn met mijn type tv. hopelijk hebben ze een oplossing. anders gaat de receiver maar op marktplaats!!!!

viceadmiraal61

niet echt nodig waarom zou je de tv via je versterker laten lopen dubbele kabels ect
ik heb mijn tv direct aangesloten op mijn dvd speler dv 9600 en een philips tv 42 pf 9966
en werk altijd mooier beeld nu digital ..dan de rgb hier voor....marantz verkopen zonde

sattie

En bij de dealer werkt het prima met dezelfde kabel ?
Dan moet je niet de receiver op marktplaats zetten maar je tv, kun je meteen een nieuwe plasma van panasonic kopen ipv een Philips ;)