SA7001 KI of de CD-16....

Gestart door MO, juli 15, 2010, 23:40:00

Vorige topic - Volgende topic

Zoldar

:-D

ik zat eerder hier an te denken

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

jowa

Wow, gaaf jaren tachtig spul  :yes:
En voor meer dynamiek nog een DBX expander er bij, dat wordt dan echt knallen (vooral je speakers  :-D)

Mexicaanse Hond

Citaat van: Zoldar op juli 20, 2010, 22:31:16
Ken Ishiwata denkt daar anders over. Zie filmpje van enkele froum leden hier van een bezoek.

Nee. De SilverQab interconnects, met veel zilver, hadden het effect om het hoog nogal wat in te dammen. In combinatie met de wat schel klinkende CD-52 mkII SE was dat prima. Het balanceerde elkaar mooi. Maar de SA8003 is alles behalve shel of sherp en dan wordt het geheel te donker. Vandaar de switch naar de neutralere van den hul the Wave.
Ik heb jarenlang met de CD-52 mkII SE gespeeld (staat nu bij een tante van jwx), maar die heeft zeker geen schel hoog. Ik zou het eerder als zijdezacht omschrijven.

Zoldar

Ik ook niet. Het is allemaal relatief. De weergever is echter een AKG K701 en die kan dun en wat bright overkomen. Met de B&W CDM 7 SE daar ook jaren geen last gehad. Helaas staan die wegens ruimte gebrek in de berging en doe ik het nu met Tannoy Sixies 603 op een boekenplank...enfin eerst huis zien te verkopen.

back to the '80  :mrgreen:

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Mexicaanse Hond

Koop dan een CD-80 of CD-94 voor CD's. Is nog net jaren tachtig en beter dan de bit-stream spelers als de CD52.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op juli 21, 2010, 11:20:22
Koop dan een CD-80 of CD-94 voor CD's. Is nog net jaren tachtig en beter dan de bit-stream spelers als de CD52.

anders   nonono

Hoest in huize MH
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject