Ik heb m hier nu een week bij me thuis staan de SR7005 en in combi met de nieuwe serie Apex van Monitor Audio klinkt het nu al zeer behoorlijk. Na een week intensief spelen hoor je al merkbaar verschil in klank, ook zit ik nog in de eindfase van verbouwingswerken en de woonkamer is nog behoorlijk kaal ( enkel nog maar muren, plafond houten meubilair en een lederen bankstel). Als er straks nog eens een tapijt en raamdecoratie bijkomen zou dat de klank nog moeten ten goede komen.
Straks komt er ter vervanging van de CD/DVD player CD6600 nog de BleuRay player UD7005 en als de MA- Apex-set ( momenteel 2x A10 hoofd- en 1x A40 centerspeakers + de AW12 Sub ) met dan nog eens 2x A10 achterspeakers worden aangevuld kan het niet anders dan dat ik de spreekwoordelijke pannen van het dak zal kunnen spelen.
Oh oh jongens wat ben ik gelukkig met dit ( toch nog enigzins betaalbare ) topensemble!
Later zou ik dan evt om het helemaal af te maken ( nog voller en vollediger klankbeeld ) nog willen investeren in de bekabeling (momenteel nog de gewone rood/zwarte speakerkabels). Mocht iemand hier sugesties kunnen aanbrengen, graag.
:yes:Dirk