Beste Marantz liefhebbers,
Zojuist me hier op dit forum aangemeld... Na al een aantal maal als "guest" hier rondgesurfd te hebben
Onlangs heb ik mijn oude vertrouwde Marantz PM7200 versterker verruild voor een heuse Marantz PM15 versterker...
Dit is was voor mij een echte serieuze upgrade... En wat een bakbeest is dat zeg, 32kilo aan koper...
Voor degene die de versterker niet (meer) kennen:
http://www.marantzphilips.nl/marantz_pm15_reference_amplifier/Hierop heb ik nu een Marantz DV7600 aangesloten middels een aantal MIT kabels en keurige powercords/filters.
De 7600 wil ik binnenkort (na de zomer) eigenlijk een upgrade gaan geven (middels een vM mod incl clock). Dan zou dit ook een heel net geluid moeten produceren.
De luisterruimte is gewoon de woonkamer ( 3,5 x 8 ) met een plafondhoogte van 3 meter. Het huis heeft houten vloeren en komt uit 1906. De kamer is verder gevuld met de normale zaken (banken/tafel etc) maar voor het luister ruimte heb ik nog een kleed gelegd.
Echter nu de speakers... Wat hieraan te hangen... Op dit moment hangen er nog oude B&W's aan (630i). Dit waren prima speakertjes voor een pm7200 maar doet de pm15 natuurlijk volledig onrecht...
Ik ben erg benieuwd naar jullie suggesties