Ok die EQ laat ik ook uit staan.
Wel heb ik bij de Speaker Size: LPF/HPF: 80 Hz, die verandert in 100 Hz en het lijkt wat beter.
Wat je zegt van de speakers klopt, ik ben er al eens mee bezig geweest..alleen is die Bose een ellende speaker om goed te plaatsen..maar ja daar ga ik ook nog eens wat aan veranderen (andere speakers) maar dat moet even wachten, eerst weer sparen. (En is volgens mij ook erg moeilijk, welke passen het beste bij de 6004.)
Heb ik natuurlijk nog een vraag, in welke modus luisteren jullie tv ?
Ik had de versterker eerder altijd op PLII Music staan, dan met die center widht wat rommelen..dat vond ik wel fijn om te luisteren, nadeel is..als er weinig effecten of muziek bij is zoals een voetbal wedstrijd dan word het wat kaal met alleen de center.
Ik moet wel zeggen, nadat ik vanmorgen bezig ben geweest..is de stand PLII Music wel gaaf, mooie effecten die uit de rear speakers komen bij ZAP op ned 3...wauw lekker hoor.
Misschien M-CH Movie ? Ik hoor graag de center en de front speakers tijdens tv, bij b.v voetbal wedstrijden.
Dus al met al, ben ik jullie al erg dankbaar..voor de mensen die het allemaal begrijpen is het natuurlijk gesneden koek, maar o wee als je het niet allemaal begrijpt..dan baal je als een stekker.
Nu alleen nog die knop vinden als je een dvd s avonds bekijkt dat die klappen wat minder zijn..zoals in de oorlogsfilms.
Groeten Klaas