Gebruik van SD Memory cards in BD7004

Gestart door Dforce, juni 09, 2010, 14:15:43

Vorige topic - Volgende topic

Dforce

In de handleiding van de BD7004 staat dat er twee type SD memory cards gebruikt kunnen worden.
- SD Memory Card (8MB - 2GB)
- SDHC Memory Card (4GB - 8GB)
Ik ben even benieuwd of er mensen zijn met ervaringen die gebruik maken van grotere cards dan de zojuist net genoemde. Ik weet dat voor BD Live 8Gb wel genoeg zal zijn. Maar ik kan zelf heel goedkoop aan 16Gb kaarten komen. Dus zou voor mij intressanter zijn om de 16Gb te kopen, prijs technisch gezien. Maar dan moet 16Gb wel werken :)

Stadium III

Kopen en verkopen

Gewoon proberen zou ik zeggen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Dforce

Kleine update. 16Gb werkte niet. 8Gb kaartje werkt prima!

JohnWx

niet meer proberen niet meer kopen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Marvin

En gewoon de gebruiksaanwijzingen aanhouden, staat er niet voor de Kat z'n k*t....  clown1

lo

Nee nee nee, dat moet zijn vi**l
Dat weet je toch wel.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op juni 23, 2010, 15:40:32
Dat weet je toch wel.

groet,

lo

Rieu ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: lo op juni 23, 2010, 15:40:32
Dat weet je toch wel.

groet,

lo

maar aan de andere kant is het alleen maar software matig iets updaten ? zei Kennie net tegen me

lo

Citaat van: jwx op juni 23, 2010, 18:16:29
Rieu ?

Yep die doet 't ermee.

Citaat van: jwx op juni 23, 2010, 18:17:07
maar aan de andere kant is het alleen maar software matig iets updaten ? zei Kennie net tegen me

Kennie? kan kennie da of nie? :-o

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

lo