Wat zijn leuke luidsprekers voor

Gestart door thepioneer, juni 02, 2010, 18:40:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SMarcel

Beste Ronald,

Gun jezelf de tijd, je kunt natuurlijk niet gaan wachten op de beste deal want dan koop je nooit wat maar als je goed de internet markt afspeurt kan je leuke dingen scoren.

Om een goed voorbeeld te geven, ik heb afgelopen zondag (30 mei) een paar Mission 753 Freedom speakers opgehaald voor in de belachelijke prijs van € 200,00 per paar :schater:. heb daar wel in totaal 250 km moeten rijden maar dat had ik er heel graag voor over.

OK, je moet wel geluk hiermee hebben maar koop niet te snel omdat je al te lang zonder zit.

Succes met de zoektocht.

Groeten,

Marcel

JohnWx

Citaat van: SMarcel op juni 03, 2010, 08:01:53
Beste Ronald,

Gun jezelf de tijd, je kunt natuurlijk niet gaan wachten op de beste deal want dan koop je nooit wat maar als je goed de internet markt afspeurt kan je leuke dingen scoren.

Om een goed voorbeeld te geven, ik heb afgelopen zondag (30 mei) een paar Mission 753 Freedom speakers opgehaald voor in de belachelijke prijs van € 200,00 per paar :schater:. heb daar wel in totaal 250 km moeten rijden maar dat had ik er heel graag voor over.

OK, je moet wel geluk hiermee hebben maar koop niet te snel omdat je al te lang zonder zit.

Succes met de zoektocht.

Groeten,

Marcel


200 euro mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm verslikte me even maar dan zijn ze ook gegund
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Eip

#17
Misschien is dit wel iets voor je.




Het is de BS52 van elac en ze kosten 99 euro per stuk. :zzz: En ze geven een prima geluid. :yes:
    Het is een gesloten systeem.


Gr Eip.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Marvin

En wederom geld over voor een kratje bier....  :-D

SMarcel

Volgens mij was hij op zoek naar zuil luidsprekers.

Wellicht moet je eens kijken op MP met als zoeker CHARIO. Een goede Italiaanse luidsprekers voor een redelijke prijs.

Groeten,

Marcel

SMarcel

200 euro mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm verslikte me even maar dan zijn ze ook gegund
[/quote]

Ja John,

Ik schrok hier ook van, na een half uurtje aan het zuurstof heb ik eerst nog even contact gezocht met de aanbieder of dit de prijs per stuk of per set was.
En ik had geluk hello, per set dus. Speakers verkeren in mint staat, hebben een interne bekabeling update gehad vanuit de importeur en klinken als een klok. En ja, ik heb jouw jumpers van Siltech ertussen zitten.

De Canton's zijn te koop (niets voor Ronald) want mijn vraagprijs ligt een stuk hoger.

Groeten,

Marcel

SMarcel

Beste Ronald,

Kwam op MP nog een paar leuke Canton LE 190 tegen voor een vraagprijs van € 220,00 per paar.

http://link.marktplaats.nl/350734009

Marvin

Nog nooit gehoord, link naar MP van audiofreaks 'gestolen'.

http://link.marktplaats.nl/351052599

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 04, 2010, 13:20:00
Nog nooit gehoord, link naar MP van audiofreaks 'gestolen'.

http://link.marktplaats.nl/351052599

Ja is erg mooi
Stonden toen in de A en T
Je hebt ook nog de iets grotere "the Whale"

setje was toch begin jaren 90  FL 2000 pietermannen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81


thepioneer

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb een paar magnat zuilen opgehaald gisteravond. Ook heb ik de documentatie erbij en een originele folder :) Ik wou het gisteren al even zeggen maar kon niet op het forum komen gek genoeg. Dit zijn mijn nieuwe aanwinsten  :-D

Magnat Viva 33

In de bol bovenop de speakers zitten 2 tweeters. Het zijn erg bijzondere speakers :)
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

thepioneer

:)
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Marantz 81

mooi hoor  :yes: heb wel eens een review zitten lezen over deze speakers ,schijnen erg mooi te klinken door de bijzondere vloeistof gekoelde tweaters  :-)

forum dee het gisteren hier ook niet

JohnWx

Citaat van: thepioneer op juni 04, 2010, 18:17:13
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb een paar magnat zuilen opgehaald gisteravond. Ook heb ik de documentatie erbij en een originele folder :) Ik wou het gisteren al even zeggen maar kon niet op het forum komen gek genoeg. Dit zijn mijn nieuwe aanwinsten  :-D

Magnat Viva 33

In de bol bovenop de speakers zitten 2 tweeters. Het zijn erg bijzondere speakers :)


Maar dat hadden we niet afgesproken  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

3000 guldentjes

Serieuze speaker

Mooi
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject