Onderhoud van de PM80 MKII

Gestart door moriez, mei 30, 2010, 11:23:33

Vorige topic - Volgende topic

moriez

Hoi menschen,

Heb sinds '96 de PM80 MKII staan en tot op de dag van vandaag ben ik er zeer tevreden over. Nooit iets aan geweest en dus ook geen klachten. Toch vraag ik me af of ie eens geserviced moet worden. Is dat raadzaam en zijn er eventuele onderdelen te upgraden die het geluid ten goede zullen komen? Als daarop het antwoord ja is, weet iemand een adresje in Nederlands of Belgisch Limburg toevallig?

Bedankt alvast :)

JohnWx

Citaat van: moriez op mei 30, 2010, 11:23:33
Hoi menschen,

Heb sinds '96 de PM80 MKII staan en tot op de dag van vandaag ben ik er zeer tevreden over. Nooit iets aan geweest en dus ook geen klachten. Toch vraag ik me af of ie eens geserviced moet worden. Is dat raadzaam en zijn er eventuele onderdelen te upgraden die het geluid ten goede zullen komen? Als daarop het antwoord ja is, weet iemand een adresje in Nederlands of Belgisch Limburg toevallig?

Bedankt alvast :)

Weet nu al dat er wat te verbeteren valt
Niet echt qua klank want dan ga je het ontwerp veranderen en dan is het geen pm80 meer
Elco's en alles doorsolderen

ik weet wel een goed adres
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

moriez

Citaat van: jwx op mei 30, 2010, 12:39:05
Elco's en alles doorsolderen

Ben nauwelijks technisch aangelegd dus wat zou dat op moeten leveren?
Ik vraag het adresje wel via PM.

moriez

HAL9000

Vraag het aan s.b marantz die zit het meest in de buurt.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

moriez