Subwoofer op PM-16 aansluiten ?

Gestart door jwx, mei 28, 2010, 10:05:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Hoe sluit je een Sub aan op een PM-16

Bij een REL zit een mooie kabel die sluit je aan op je speaker uitgang samen met de speaker kabel


Maar hoe doe je dat bij een SUB met alleen een line ingang ?


John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Vlearmoes

Daar kan het niet mee  byebye

Maak er een BK of Rel van  :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

JohnWx

Citaat van: Vlearmoes op mei 28, 2010, 12:08:41
Daar kan het niet mee  byebye

Maak er een BK of Rel van  :-D

ook niet via tape out ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Dat is geen gestuurde lijn, volume gaat dus niet mee met de volumeknop.
Ik dacht dat het opzich wel mogelijk zou zijn om de speaker uitgang van de versterker om te pluggen tot een cinch, maar daar gaat mijn kennis helaas niet ver genoeg voor. Je zou dat op de andere forums een aan KT88 kunnen vragen. Er staat me iets van bij dat dat mogelijk is.

Niet proberen voordat je zekerheid hebt!!

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 28, 2010, 15:03:07
Dat is geen gestuurde lijn, volume gaat dus niet mee met de volumeknop.
Ik dacht dat het opzich wel mogelijk zou zijn om de speaker uitgang van de versterker om te pluggen tot een cinch, maar daar gaat mijn kennis helaas niet ver genoeg voor. Je zou dat op de andere forums een aan KT88 kunnen vragen. Er staat me iets van bij dat dat mogelijk is.

Niet proberen voordat je zekerheid hebt!!

Zal het is aan Sander vragen (dank voor de tip)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Zoals gezegd, van mijn kant garantie tot de deur.....  :-D

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Shepherd Moon

is er geen voorversterkingsaansluiting op die pm16? Anders gebruik je die toch?
Bij de PM14 kan je deze gebruiken als voorversterker via 2 cinch aansluitingen, deze is altijd actief trouwens, eender hoe de switch staat.
Gewoon een splitter op die de beide samentelt en deze naar de sub sturen. De crossover van de sub is mooi in te stellen en gaat ook mee met het volume van je versterker...

Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

JohnWx

Citaat van: Shepherd Moon op mei 29, 2010, 00:22:18
is er geen voorversterkingsaansluiting op die pm16? Anders gebruik je die toch?
Bij de PM14 kan je deze gebruiken als voorversterker via 2 cinch aansluitingen, deze is altijd actief trouwens, eender hoe de switch staat.
Gewoon een splitter op die de beide samentelt en deze naar de sub sturen. De crossover van de sub is mooi in te stellen en gaat ook mee met het volume van je versterker...



Nee zit er niet op op deze topper

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

thepioneer

Gewoon verkopen die pm 16, weet nog wel een ander goed adres voor hem  :-D
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: thepioneer op mei 29, 2010, 11:45:08
Gewoon verkopen die pm 16, weet nog wel een ander goed adres voor hem  :-D

Vertel wie ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Gewoon een REL of BK kopen en high-level aansluiten. Staat een mooie Stentor op Marktplaats.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op mei 29, 2010, 12:07:50
Gewoon een REL of BK kopen en high-level aansluiten. Staat een mooie Stentor op Marktplaats.

veel te groot

ga voor een quake of een q50
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Geven die Audiolabs zo weinig bas dat je een sub nodig hebt?