Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 12, 2010, 18:22:22
Of op de Belg kijken. Daar hebben ze het stadiongeluid veel zachter t.o.v. het commentaar.

dat denk je maar ze toeteren daar zachter en praten harder :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Of ze zijn zelf toeter door al die pintkes.  :-D
Denk dat Marvin de Belg wel kan ontvangen.

Marvin

Marvin

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 12, 2010, 18:22:22
Of op de Belg kijken. Daar hebben ze het stadiongeluid veel zachter t.o.v. het commentaar.

Klopt, was net op het Journaal.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Shepherd Moon

Beetje laat maar donderdag toch ff nog zalig genoten van

AIR - 10000Hz (Is echt super cd met veel toffe effecten en zalige sound, zalige opname)

Echt West-Vlaamse muziek. Het gemompel is voor jullie zeker onverstaanbaar  :-D
(zelfs ik moet het boekje er dikwijls bijhalen voor de teksten.  clown1
Filip Kowlier - ocharme ik
Filip kowlier - in de fik

Daarna kwam het vrouwtje terug thuis van de fitness, licht ging weer aan en kon ik alles weer opbergen  :cry:
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

lo

Meer iets van zichzelf en daar door niet te kwalificeren volgens mij. Combinatie van elektronica, akoestisch, keltisch, mystiek,.... Toen straks op 10 voor 12 gedraaid, nog niet eens zo gek hard, man man wat een bakken laag zitten hier in (de klinkschilden op mijn binnendeuren rammelden mee). In de twee opvolgende ook trouwens. Ik had hem ook meegenomen naar stadium III maar vergeten te draaien. Als hij naar mij komt weet ik zeker dat hij een big smile gaat krijgen. Niks voor jou? (ik weet trouwens niet of je er nog aan kunt komen, misschien via muziek.nl)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Afgelopen zondag onderstaande van stadium III mee gekregen om eens te beluisteren. Gezongen door Judith Nijland. Klinkt echt niet verkeerd zeg maar.

groet,

lo

Mexicaanse Hond

Meer iets voor mijn vrouw dat Keltische, die houdt daar erg van. Ik ook wel op zijn tijd, hoor.

lo

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 15, 2010, 13:57:30
Meer iets voor mijn vrouw dat Keltische, die houdt daar erg van. Ik ook wel op zijn tijd, hoor.

Niet echt kelitsch in de zin van zoals je dat vaak hoort maar wel een invloed daarvan. Tis eigenlijk niet met iets te vergelijken vind ik. Kun je ergens niet een fragmentje op i-net luisteren?

groet,

lo

WimPeu

Citaat van: lo op juni 15, 2010, 14:44:43
Niet echt kelitsch in de zin van zoals je dat vaak hoort maar wel een invloed daarvan. Tis eigenlijk niet met iets te vergelijken vind ik. Kun je ergens niet een fragmentje op i-net luisteren?

groet,

lo

http://www.youtube.com/watch?v=VHEg1WrQOhU    :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

WimPeu

Ik heb hem inmiddels even van een nieuwsgroep geplukt (550mb Flac). 1e nummer dacht ik nog, hmmmah valt erg mee met het laag, maar toen begon nummer 2....pffff  :-na Yello met Touch is dit wel de cd met een super laag notworthy.Niet meer normaal man. HB  Niet mijn muziek misschien maar zeker een topper om eens te kijken waar je set toe in staat is.... zo en nu eerst even de schilderijtjes weer recht hangen.. :-D

Bedankt voor de tip Leo
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES