Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: WimPeu op november 22, 2010, 22:47:41
Jaaaaaaaaa dat is helemaal geweldig. Jammer dat er uit die periode geen fatsoenlijk DVD materiaal bestaat.
"On Stage" was mijn eerste kennis making met Ronnie James Dio...ik vergeet dat moment nooit meer.



Persoonlijk luister ik graag naar deze van Deep Purple. Idem Mistreated. live 1974.

rillingen over je rug.


http://www.youtube.com/watch?v=tsO26Pgm6qI

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op november 25, 2010, 20:10:58
Zeker nu met de nieuwe amp.
groet,
lo

Yep,
Straks als de boel naar bed is ff circle opzetten. (zal volume laag houden)
Ben Benieuwt.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

 :no:

Nèhhhh........ die moet je niet 's avonds op zetten als iedereen naar bed is. :no:
Gewoon lekker maandag overdag als er niemand is. Ik zet hem dan op 5 voor 12....... :-o De kodo drum in de kamer  :-D

Veel plezier vanavond  :yes:

Hoe bevalt ie tot zover?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Ik luister nu naar  Deep Purple (stukje O.T. )

http://www.youtube.com/watch?v=u6-0hL3wtv8&feature=related

Spetteren.

Groet Whisper.

ps wat ik te nu toe heb gehoord echt mooi.
Nog niet veel tijd gehad.  Op het werk erg druk. Sporten, dingen regelen.
Volgens info is ie een lange tijd niet gebruikt. ff warm draaien dus

Voor de waf is ie geslaagd. mmmmm ie klinkt mooi warm een stuk opener , helderder.
En dat voor iemand die haar interesse op een heel ander vlak heeft.


De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Maar wel oren aan d'r hoofd die ze gebruikt.  pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Klopt :-)

De laatste voor vanavond.

De enige echte live concert Live in Japan: Deep Duple Child in Time

http://www.youtube.com/watch?v=8opcHtZsB7M&feature=related

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

MadVillain


Mexicaanse Hond

Heavy music archive via mijn hypermoderne Pure Evoke Flow. (Ja Wim, je kunt trots zijn op me.  :wink: )

JohnWx

CD's van Fritz en vanaf de laptop you tube zo een beetje alles van Chesky Records streamen naar de Marantz dan kom je nog wel is wat tegen dat je denkt he dat is mooi zoals :



Christy Baron - Ain't No Sunshine
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

thepioneer

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

mars



Met medewerking van Ken Ishiwata en Fritz the With
[/quote]

oi...... :wink: :wink:

Nummer twee en drie vind ik het best :yes:, trouwens best knap voor een japanees persoon, om zo accentloos te zingen notworthy........hehehe :schater:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Vandaag gaan we die zwarte Piet (cabaret) van STS Digital beluisteren en van genieten op mijn vandaag gearriveerde ONKYO INTEGRA CD speler

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.