Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

ArjenAH en 21 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: Totofan op november 07, 2011, 19:02:59
Citaat van: Totofan op november 05, 2011, 17:15:03
Citaat van: Marantz 81 op november 04, 2011, 20:59:10
@ Totofan

weet jij misschien wel album dit nummer is ?

Dit nummer staat op de Japanse versie van Mindfields.
En dit nummer staat ook op een nieuwe verzamelaar link: http://www.bol.com/nl/p/muziek/in-the-blink-of-an-eye/1000004011391206/index.html


Groet Marcel

En nog als aanvulling dit nummer stond ook op de single van Toto met het nummer Melanie.

Groet Marcel

Bedankt  :yes:

Marvin

De herhaling van Koefnoen, hilarisch hoe het CDA te kijk gezet wordt...!

Marvin

En nu de laatste aflevering van Dexter maar eens opzetten om de avond daarna af te sluiten met een heerlijk potje Call of Duty, waarschijnlijk de laatste keer dit jaar met deze editie.   pompom

Marantz 81

Dexter heb ik al een tijd niet meer gezien op het forum  :no: clown1

Marvin

 :-D


Altijd leuk om gelijk geconfronteerd te worden met een Heineken tap in een Amerikaanse productie...!

Niber

Citaat van: marvin op november 07, 2011, 23:49:13
En nu de laatste aflevering van Dexter maar eens opzetten om de avond daarna af te sluiten met een heerlijk potje Call of Duty, waarschijnlijk de laatste keer dit jaar met deze editie.   pompom

Die heb ik voor morgen gepland staan. Man man, lang leve internet! In nederland moeten we veel te lang op series wachten.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marvin

Ja dat gaat nog wel een jaar of twee duren denk ik, voordat hij op de Nederlandse tv te zien is.

Marvin

Kan alvast verklappen dat het vanaf volgende week weer ouderwets spannend gaat worden in Miami....  :-)

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) ( :-) )
'build a rocket boys!' van Elbow.
Als mijn Dream Theaterverzameling op orde is, dan komt Elbow aan de beurt. Dit is misschien niet hun sterkste album, maar klinkt zeer veelbelovend.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *



Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) ( :-) ) Focus: 'Focus 3'. De (ietsjes) mindere opvolger van het uitmuntende 'Moving Waves', maar zeer, zeer genietbaar! Er zijn mensen om dit album (onterecht) weggegelopen bij Focus, terwijl ook op dit album wordt bij tijd en wijlen geniaal wordt gemusiceerd.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#3449
 :-) :-) :-) :-) :-) Nu dus het briljante 'Moving Waves' van Focus.
Leerde Focus al vroeg kennen als onderdeel van mijn eigen discotheek (op vinyl) in 1971. Het jaar dat ik van mijn krantenwijkinkomsten bij V&D in Haarlem mijn eerste zelfgekochte en door mij zelfverdiende stereo kocht voor de prijs van hfl399,-. Een merkloze versterker en dito speakers (2×7,5 Watt DIN) met ingebouwde BSR draaitafel met onbekend element, dat ik later verving door een Philips (keramisch). Mijn collectie ELPEES was toen nog niet zo uitgebreid: C.C.R., ELP, YES, The Who, The Beach Boys, The Moody Blues enzo... en Focus  natuurlijk. Daarnaast had ik nog wat singletjes. De muziek leerde voornamelijk kennen via Radio Veronica in de late uurtjes o.a. bij Tineke (de Nooy). 'Expecting to Fly' van Buffalo Springfield was de opener van haar late-nightshowtoendertijd (22:00-00:00uur). 'Yours is no disgrace' ('YES Album') werd door Tineke vaak gedraaid en was dé song waarmee ik YES leerde kennen en waarderen, zeg maar rustig lyrisch van werd. Prog bestond toen nog niet zolang als stroming, maar het virus had mij al vroeg besmet.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *