Hyperion HPS-733 ???

Gestart door MO, mei 14, 2010, 17:23:42

Vorige topic - Volgende topic

MO

Wie heeft de Hyperion HPS-733 wel eens gehoord en kan hier wat zinnigs over zeggen?
Staat momenteel een set op MP en vind ze wel mooi, vandaar...  :-D

http://link.marktplaats.nl/347814345

Bedankt!

Marc
bla

MO

Iemand ervaring met Hyperion?

Thx!
bla

Marvin

TurboMarco

Ik ken het merk niet.......maar op zulke antwoorden zit je niet te wachten  :-D

Ze zien er wel fraai uit.
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

MO

Morgen in den morgen komt de 733 hier een bezoekje brengen...

Cheers vanuit de zon! Hoera!
bla

MO

Het was niet makkelijk.
Alle twee de speakers hebben hun voor- en nadelen...

De speakers werden door een medewerker van Sense of Music gebracht en ik mocht rustig de speakers met elkaar vergelijken.
Tijdens het luisteren had ik niet de indruk dat hij mij Hyperions aan het aan smeren was; hij was objectief met zijn mening mbt mijn speakers en de Hyperions.

Ik heb naar: Portishead, Stan Getz, Oscar Peterson, Roots Manuva, David Bowie, Zero Seven en Placebo geluisterd
Het hoog van de Cantussen vind ik mooier maar over het algemeen genomen hebben de Hyperions simpelweg meer body.
Ik kan er nog veel superlatieven tegen aan gooien maar het zijn gewoon twee verschillende speakers...

Uiteindelijk staan de Hyperions hier en heb ik de Cantussen vaarwel gezegd.  :-)

Zo, nu eerst even verder luisteren...  byebye

Groet
bla

lo

ipv een bavaria.
Mooi hoor, geniet ervan.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.