ASW CANTIUS 6 SE

Gestart door Susanne, mei 14, 2010, 10:50:31

Vorige topic - Volgende topic

Susanne

Hallo,

Wie kan mij iets vertellen over deze speakers,ik kan nl een setje kopen voor 500euro.
Zijn het goede speakers en is 500 euro een redelijk bedrag?

groet

JohnWx

Citaat van: Susanne op mei 14, 2010, 10:50:31
Hallo,

Wie kan mij iets vertellen over deze speakers,ik kan nl een setje kopen voor 500euro.
Zijn het goede speakers en is 500 euro een redelijk bedrag?

groet

Je krijgt in ieder geval voor elke 10 euro 1 kg speaker (zware jongens)

de prijs is 33% van de nieuwwaarde uit 1998/99 wel reeel vind ik

hoe ze klinken ? wel goed denk ik als je de testen en lijsten mag geloven.

http://www.audiovision-shop.de/Preise/Produktinfo/ASW/Test/Cantius%20VI%20(Audio).PDF
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Susanne

hallo,

Ik heb de asw speakers gekocht.
Eerst uitvoerig beluisterd natuurlijk.
En ze klinken super,en vooral voor die prijs.
Ze staan nu in mijn huiskamer te spelen.
groeten

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: Susanne op mei 15, 2010, 10:18:02

hallo,

Ik heb de asw speakers gekocht.
Eerst uitvoerig beluisterd natuurlijk.
En ze klinken super,en vooral voor die prijs.
Ze staan nu in mijn huiskamer te spelen.
groeten

En rugpijn  :-) :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Susanne

Susanne

Susanne

Susanne

Susanne

Susanne

lo

Mooie combi met de marantz componenten.
Ik zie echter bij een aantal foto's een rood kruisje. Geen probleem hoor de indruk is erg goed. (behalve natuurlijk de glazen houdertjes op je front speakers :no:)

Geniet ervan,

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: Susanne op mei 15, 2010, 15:28:07

Mijn speakers staan net zo op deze tussen afstand
volgens de normen moeten ze verder uit elkaar etc. etc. maar jij kan er ook zo goed meeleven

Susanne

ik weet het dat ze verder uit elkaar moeten.
maar deze zomer grote schoonmaak en dan ook een andere opstelling,zodat ik meer ruimte heb om het geheel goed op te stellen.en nu nog een keer een andere sub en andere rear speakers en dan moet het een heel eind goed zijn.

lo

En dan daarna natuurlijk de instellingen perfectioneren met hulp van stadium III :-D

groet,

lo