Zo nu ff in de vroegte hier mijn verslag
Als eerste wat een gruwwelijk lang eind rijden maar dat is goed gemaakt door Wim zijn mooie set en de gastvrijheid dus daarvoor alvast bedankt
Ik was als 2e terplekke Theo was er al en de rest kwam wat later binnen vallen
We zijn eigenlijk begonnen met wat film kijken via de HDX en wat er meteen doorheen kwam is de nieuwe THE A TEAM
Ik moet zeggen die film wil ik ook
Goed bij het vertonen van the A team miste ik de bubble en daarin de goeie laag effecten het stond allemaal niet lekker in verhouding surround was er niet veel en de front was niet 1 samengesmolten lijn kwa efeect stem en actie
We hebben nog ff wat andere software bekeken en Ronald kwam ook binnen vallen later ook The Alfa boy's
binnen
We zijn toen over gegaan naar Stereo deel wat ik zeker ook wel zeer mooi vindt bij Wim
We zijn begonnen met de nieuwe cd van Frits en daar hebben een nummer van afgespeeld ben het ff kwijt maar wat zit daar TE veel bass in
Nadien hebben we het orgineel ingelegd en ook wel bass maar stukken beter iig
Dus kwamen we tot de conclusie dat alles wat Frits maakt ook niet beter is
Goed toen was het tijd voor de BD meter en de Calibrator
De Denon setup op de tv gegooid en gaan met die handel
Eerst zo de setup doorgekeken en daar alles goed gezet
Wim was er verder wel van overtuigd dat er maar stapjes van 1 a 2 db nodig waren om alles helemaal goed te hebben
Nou dat was anders
Eerst alles op 0 gezet en toen bij L voor begonnen daar kregen Andre die de meter vast hield en ik een waarde van volgens mij een 73 db
Toen de center man uhhh doe er maar 8 db af om even hard te spelen
Op naar de R voor die kon mooi op 0 blijven
De surrounds moesten ieder een 3,5 db erbij hebben
Naar dit gedaan te hebben de subwoofer erbij getrokken en klaar was het resultaat
De surround bubble was er en men was happy
Toen klonkt the A team wel zeker een stuk beter en kwam je er achter wat de BK voor een BEEST is
Kruipruimte houten vloeren en de BK is feest !
De sub kan helaas niet high en low leven tegelijk erin verwerken dus hebben we gekozen dat hij alleen LFE kanaal voor zich opneemt
Wim zijn fronts gaan tot zeker wel een mooie 30 hz in zijn kamer dus een ondersteuning wat dan toch minimaal geweest van de high level
Afijn naar de afstelling ook wat muziek bekeken en eigenlijk was ik wel blij dat de sub alleen voor film mee draaide want hij is gewoon te langzaam voor muziek
Hij kwam net wat te laat niet erg verder want daar gebruikt wim hem toch niet voor
Al bij al zeer leuke dingen gezien en gehoord en wim heeft een zeer mooie set staan waar weinig aan te verbeteren is !!!
Ik heb een mooie en lange dag gehad en moet zeggen top wim en veel plezier er nu mee !!