Na een voorspoedige reis ook weer terug op de basis. Al even gegeten en nu maar mijn ervaringen voor dat zootje ongeduldigen
Tegen de afgesproken tijd werden we ontvangen door Rob en als eerste toch altijd even een blik op de hardware. Middelpunt is een plaatje van een Sharp-TV die wordt vergezeld van mooi Marantz-spul (SR 7002 en DV 7001) en een Blu Ray van Sharp (geloof ik).
Blikvanger is echter de imposante REL Stadium III, die als aanvulling dient voor de fraaie Acoustic Energy speakerset. Opvallend in Rob zijn opstelling is de afstand tussen de voorspeakers (metertje of 4,5) en de flinke toe-in. De denkbeeldige lijn kruist ruim voor de luisterpositie.
Koffie en Blu Ray erbij en gaan met die banaan!
We hebben o.a. de volgende BD/DVD's bekeken:
Within Temptation
Dire Straits
Lord of the Rings
Iron Man
Roy Orbison
Batman (Dark Knight)
Seal
Top Gun
en ik zal er vast nog wat vergeten zijn, graag aanvullen jongens
Samenvattend een hele mooie set, die voortreffelijk is ingeregeld. Meeste indruk maakt toch de sub, die geen krimp geeft en altijd strak en prachtig geïntegreerd blijft klinken, ookal zet je 'm 5 db harder!
Ik denk dat ik vannacht nog wel een keer wakker wordt van die drukgolf van de Jericho van de BD Iron Man. Oh my god, wat een geweld!!!
Rob, Anouk en kids, bedankt voor de gave dag!
Oh ja, Wim was iets later maar die had een geldig excuus: eerst even wat handel afleveren