CD-speler leest de TOC niet

Gestart door Mexicaanse Hond, mei 07, 2010, 10:35:56

Vorige topic - Volgende topic

lo

Citaat van: Mexicaanse Hond op mei 08, 2010, 10:58:58
Ja, een keer moet de eerste keer zijn. Ik voel me dan wel een beetje een gynaecoloog, denk ik.  HLP

Ik hoop voor je van niet. Ik kan me niet voorstellen dat als je er al zo vaak naar hebt gekeken je er nog opgewonden van wordt. Alhoewel, zijn niet alle gynaecologen vakidioten? HLP :-D.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Eigenlijk kijk ik nooit als ik 'm erin stop. Gewoon erin en spelen maar, totdat er iets ging haperen. Het zal de leeftijd wel zijn.  :roll:

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op mei 08, 2010, 11:05:12
Eigenlijk kijk ik nooit als ik 'm erin stop. Gewoon erin en spelen maar, totdat er iets ging haperen. Het zal de leeftijd wel zijn.  :roll:

zal je niet is afvragen waarom er zoveel geschreeuwt word als je hem erin stopt

eerst kijken dan pas oversteken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Nou, ze heeft zich weer hersteld. Zeker bang geworden voor eventuele ingrepen. Maar als de problemen zich weer gaan voordoen, dan zal ze er toch aan moeten geloven.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op mei 09, 2010, 09:03:59
Nou, ze heeft zich weer hersteld. Zeker bang geworden voor eventuele ingrepen. Maar als de problemen zich weer gaan voordoen, dan zal ze er toch aan moeten geloven.

wie is hersteld ? :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Eip

Citaat van: Mexicaanse Hond op mei 08, 2010, 11:05:12

Hoe oud is de cd speler dan. :gaap:

Gr  Eip.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Mexicaanse Hond

JohnWx

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 09, 2010, 13:02:45
pas net volwassen
wat lekker
Volgens de normen van het Marantzforum is ze vintage.

Stadium III

Citaat van: Mexicaanse Hond op mei 09, 2010, 14:36:05
Volgens de normen van het Marantzforum is ze vintage.

Op een ouw fiets moet je het leren !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

EJT

:-D HB
Maar ff zonder dolluh
Doet ie t weer na lang aanstaan?
Of gewoon na t inschakelen?
Na vaak open en dicht wordt de snaar van de lade warm en slipt ie soms wat minder...
Als het inlezen na lange tijd aanstaan dus als de speler warm is beter inleest, ligt het toch aan solderingen
Openschroeven is niet eng,er gebeurt echt nix vreemds
Dan zie je ook het slippen van de lade als t dat is

Maar ook na 21 jaar zijn de elco's vaak ook niet zo geweldig meer sowieso de grotere niet
Er zitten elna's in
Voor de naaktfoto:

http://www.marantzphilips.nl/index.asp?strPage=Info&strBrand=Marantz&strType=cd94

byebye
Marantz CD10
Accuphase C222
Accuphase P260
B&W 801 Matrix S3

JohnWx

Citaat van: EJT op mei 11, 2010, 13:43:48
:-D HB
Maar ff zonder dolluh
Doet ie t weer na lang aanstaan?
Of gewoon na t inschakelen?
Na vaak open en dicht wordt de snaar van de lade warm en slipt ie soms wat minder...
Als het inlezen na lange tijd aanstaan dus als de speler warm is beter inleest, ligt het toch aan solderingen
Openschroeven is niet eng,er gebeurt echt nix vreemds
Dan zie je ook het slippen van de lade als t dat is

Maar ook na 21 jaar zijn de elco's vaak ook niet zo geweldig meer sowieso de grotere niet
Er zitten elna's in
Voor de naaktfoto:

http://www.marantzphilips.nl/index.asp?strPage=Info&strBrand=Marantz&strType=cd94

byebye

maar hij wil die klank niet kwijt

hij vraagt ook altijd om oude elco's

Mexicaanse Hond

Hij deed het de volgende keer gewoon weer zonder mankeren.