Set van Pully

Gestart door pully, mei 04, 2010, 11:41:14

Vorige topic - Volgende topic

pully

Hallootjes allemaal,

Ben nog relatief nieuw in deze audio wereld dus hier even een korte voorstelling van mezelf.

bijnaam: Pully
plaats  : Venlo
geboren : 1982  (jaja ga hard richting de 30   :|

Na een aantal jaartjes plezier te hebben gehad van een sony HT systeem, hebben vrouwtje en ik (eindelijk) besloten om voor wat meer kwaliteit te gaan.
Nadat we een bezoek hadden gebracht bij de winkel voor wat meer info betreffende een surround systeempje
dat films en muziek goed weergaf. Na een degelijke luistersessie bij hun is het volgende setup eruitgekomen:

Marantz sr5004 receiver
5 x tma compact 20 boxen
1x phonar as200 gemod door edma? bassbox
verder de "oude" sony dvd speler en aangesloten via coax naar de marantz
1x ps3 voor de blu ray films en spelletjes natuurlijk redface

Nu staat het geheel ongeveer een weekje en moet zeggen dat ik er persoonlijk goed over te spreken ben.
Hoor geluiden die ik nog nooit gehoord bij een film  :roll:

fot's komen nog aangezien nog niet alles staat zoals het behoord te staan.

Marvin

Dan maak je maar foto's zoals het er nu bij staat....  :angel:

Welkom!

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 04, 2010, 12:50:14
Dan maak je maar foto's zoals het er nu bij staat....  :angel:

Welkom!

that's my boy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cheese

welkom man op deze leuke site.................... TTIWWP

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

pully

hierbij de beloofde foto's zoals het zooitje er nu bijstaat.

dit is het allerhande zooitje met de tv, receiver, ps3, dvd speler , en de center welke nog verplaatst moet worden.

dit is de tma compact 20 box welke in de hoek hangt. Ze hangen allemaal ergens in een hoekje .

Dit is mijn Pulsar bassbox gemod door Edma, al heb ik geen idee wat er anders is

groetjes

bencher

Hoi Pully, Mooie receiver! Nu nog een mooie Marantz dvd player dan staat ie niet zo alleen :)

pully

dvd speler komt er niet in. Als ik al iets koop is het een blu-ray speler van Marantz. Nog alleen vrouwtje even overtuigen dat de ps3 niet alles kan afspelen hahahahahaha

Eip

Dat is mooi, ben je gelijk helemaal up to date. :yes:

Gr  Eip. :wink:
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167