De PM 80 mkII is een kleine miskoop! Één kanaal kraakt en dat valt dus tegen. De prijs was niet gek.
Even zien wat ik ermee ga doen. Ik heb hem al uit elkaar gehaald maar of ik zelf het ga aanpakken, weet ik nog niet.
De Meridian 203 DAC is ook binnen en die heb ik even in de beneden set geplaatst. Dat speelt in ieder geval heel aardig. Of het beter is dan de DAC van de Onkyo is moeilijk te beschrijven. Ik heb de volumes niet rechtgetrokken en daarom geen eerlijk vergelijk. Ik heb het gevoel dat het een meer 3D geluid is en meer laidback. De Meridian is pas 27 jaar oud.
Even een fotootje van de Main set(schoonmaakster is niet langsgeweest dus nog stoffig) momenteel:
* Totem Hawk
* Onkyo TX-NR5010
* JL Audio 13" subs, gesloten. Aangedreven door Crown Audio K2 en MiniDSP.
* Nvidia Shield Tv
* Humax ding niet in gebruik
* Playstation 4 PRO
* Meridian 203 DAC
Er staat nog een Behringer Inuke NU3000 DSP stand-by ter (tijdelijke) vervanging van de Crown Audio Versterker. Maar daarvoor moet ik eerst nog connectors halen.
Plannen opstelling:
* Wijzigen plaatsing speakers. Ik wil nog even de subs van positie veranderen. Maar dat gaat niet ivm schouderblessure.
* audiomeubel. Momenteel niet actief op zoek, maar de Onkyo is te diep voor de meeste meubels dus dat maakt het lastig.
* eventueel nieuwe receiver of versterking.
* blu-rayspeler die goed 4K kan afspelen.
Het kan dus goed zijn dat ik eerst een nieuw meubel ga kopen en daarna de versterking erop ga aanpassen. Maar ik heb geen haast!