SR 7005 en meer ...

Gestart door xander32, april 22, 2010, 21:54:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


joep

NA 7704 en M-ER803 zijn ook nieuw.




http://www.sempre-audio.at/High_End_2010_Marantz_kuendigt_drei_Neuheiten_fuer_Muenchen_an.id.791.htm

Multimedia-Empfänger NA7004
Das Schlüsselprodukt des Herstellers auf der High End soll der Multimedia-Empfänger NA7004 sein, der Internetstreaming unterstützt sowie Verbindungen via Bluetooth, USB, koaxialen oder optischen Digitaleingängen ermöglicht. Digitaler Radioempfang per "DABplus" oder von Portalen wie "Napster" oder "vTuner" wird ebenfalls integriert.

AV-Receiver SR7005
Von Marantz' neuer AV-Receiver-Generation wird in München zunächst der SR7005 gezeigt. Der Heimkino-Receiver verfügt über HDMI 1.4, die neuesten Tonformate und Filtertechnologien sowie Netzwerkstreaming für Audio- und Fotodateien. Die USB-Schnittstelle ist kompatibel mit sämtlichen iPod-Generationen, außerdem können digitale Medienträger via Bluetooth integriert werden. Von digital bis analog bietet der SR7005 alle gängigen Anschlüsse zu der integrierten 7 x 125 Watt Endstufe.

scanspeakman

.....en een plaatje van de SR7005

Scanspeakman

xander32

Citaat van: scanspeakman op mei 05, 2010, 18:27:14
.....en een plaatje van de SR7005

Scanspeakman
Tja, wat zal ik ervan zeggen... over smaak...  shutup


Sander.

Sander

Hahaha dat schermpje......

Proberen ze nu ook al de stereo look te stelen.....(als hij nou ook heel goed is in stereo  HB)

Maargoed moest eerst ook wennen aan de huidige look en heb em nog niet in de winkel gezien:)
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

xander32

Citaat van: Sander Nolden op mei 05, 2010, 20:06:24
Hahaha dat schermpje......

Proberen ze nu ook al de stereo look te stelen.....(als hij nou ook heel goed is in stereo  HB)

Maargoed moest eerst ook wennen aan de huidige look en heb em nog niet in de winkel gezien:)

Het schermpje ziet er niet uit. De rationele kant zal zijn dat de meeste gebruikers toch de OSD gebruiken en het praktische nut van het schermpje daarmee grotendeels vervalt.


Sander.

scanspeakman

smaken verschillen natuurlijk maar ik vind het op zich wel netjes. beetje discreet. ik hoef echt niet continue te zien dat de dolby digital ex 49bits hashibashi met extra thx-dinges modus staat ingeschakeld. knopjes ook netjes achter een klepje. voor een ht-receiver heeft het juist een redelijk hoge waf.

Scanspeakman

drees62

Citaat van: scanspeakman op mei 05, 2010, 20:38:43
smaken verschillen natuurlijk maar ik vind het op zich wel netjes. beetje discreet. ik hoef echt niet continue te zien dat de dolby digital ex 49bits hashibashi met extra thx-dinges modus staat ingeschakeld. knopjes ook netjes achter een klepje. voor een ht-receiver heeft het juist een redelijk hoge waf.

Scanspeakman

Ik vind 'm eigenlijk ook wel mooi  :yes: komt ie ook in zilver?
En komt er eigenlijk nog een 8005 achteraan?

Sander

Citaat van: drees62 op mei 05, 2010, 20:59:26
Ik vind 'm eigenlijk ook wel mooi  :yes: komt ie ook in zilver?
En komt er eigenlijk nog een 8005 achteraan?

plannen?!!  :-P
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

drees62


scanspeakman

Ik ben wel erg benieuwd naar die NA7004. De omschrijving is tot op heden alleen een beetje vaag; moet ik een squeezebox van Marantz verwachten of is het gewoon een receiver met een netwerkaansluiting voor internet-radio?

Scanspeakman

TurboMarco

Ik vind hem in ieder geval waanzinnig mooi om te zien  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Citaat van: Marco op mei 06, 2010, 21:45:31
Ik vind hem in ieder geval waanzinnig mooi om te zien  HB

stupid    notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cheese

Citaat van: Marco op mei 06, 2010, 21:45:31
Ik vind hem in ieder geval waanzinnig mooi om te zien  HB


ik sluit mij helemaal hier bij aan.............een beauty.....

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

scanspeakman

..........en we hebben (bewegend) beeld van de NA7004!

Maar wat dat ding nou precies gaat doen is me nog steeds niet duidelijk.

http://www.areadvd.de/hardware/2010/highend_marantz_na7004.shtml

Scanspeakman