SR 1000 problemen

Gestart door kdt, april 14, 2010, 09:51:36

Vorige topic - Volgende topic

kdt

Bij mijn SR 1000 is iets vreemds aan de hand: bij monogeluid (de stereo/mono schakelaar op mono) spelen beide kanalen en bij stereo (schakelaar op stereo) slechts 1 kanaal. Is wel goed geweest. Zou het een zekering kunnen zijn of iets anders?
Graag jullie advies c.q. oplossing.
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

HAL9000

Ja  kan een zekering zijn.
maar ik denk bindingen aangezien de leeftijd van de 1000.

Ik heb zelf nog een Sr1100 gehad..
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

kdt

ik denk ook aan een zekering aangezien toen ik hem binnen kreeg het apparaat heb getest met een paar PC speakers op de hoofdtelefoonaansluiting. In het begin speelden beide kanalen en nu dus nog maar 1.
Heb je enig idee waar/welke zekering het zou kunnen zijn?
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

kdt

ja denk ik ook, ha ha ha ..... :schater: