Nou hier is de mijne naar een dikke 2 uur op de weg gezeten te hebben !
Smorgen's hier om 7.55 vertrokken en om 9.45 was ik bij Robert
Ff gouw een sanitaire stop en door naat Theo waar we als eerste waren en meteen goed ontvangen werden !
Theo was al wat aan het rotzooien en zo begonnen we met het beluisteren van de set voordat Andre en Wim er waren !
Wat mij meteen opviel was dat de pieken en dalen mooi opgevuld waren door de AM en dat de volume van de subwoofers wat aan de forse kant was
Naar dit te hebben veranderd en de HIGH level wat meer gegeven te hebben klonk het meer evenwichtiger en zijn we wat muziek gaan draaien !
Moet zeggen dat naar wat muziek en film en ondertussen Andre en als laatkomen Wim binnen te zijn gevallen dat ik best wel kon zeggen dat de AM in zijn set zeker een mooie meerwaarde heeft
Ook kon ik hier wel naardelen in vinden omdat soms alles wat te tam was of dat ik hier thuis gruwwwelijk verwend ben
Ik had wel het idee dat iedereen het mooi vond en dat ze weer wat gehoord en gezien hadden !
Ook heb ik wat uitleg geven over het instellen van de subwoofers dmv mijn test dvd
We zijn rond half 2 naar Robert gereden binnendoor
Daar aangekomen zijn we weer eens gaan zitten wat een vevelende hobby hebben we !!!!
Robert ging eten maken en drinken werdt er neergzet en zo zijn we eens gaal luisteren
Set klonk opzich al wel netjes en zo in eerste instansie hoefde er weinig te gebeuren
Naar wat meer geluisterd te hebben hebben we in de reciever speakers op large gezet en de auto lypsinc aangezet
De fase van de sub op 180 graden gezet en een 0.5 db van de surrounds afgehaald !
Dit was uiteindelijk in mijn oren beter omdat het allemaal wat breder is geworden
De BK is een zeer mooie subwoofer kwa afwerking maar ook kwa geluid snel en droog alleen het jammere van het systeem maar dat is een gegeven is dat hij echt op is bij de 25 hz
Zo verzwakt hij al wat bij de 35 hz dus kan een AM de oplossing geven met een lift van 25 hz
Verder vindt ik deze Focals die Robert heeft wel zeer netjes en een volwassener geluid geven als de eerder beluisterde bij iemand anders 716v volgens mijn
We hebben ook een paar nummers stereo beluisterd op de MF en tja alijd al verliefd op geweest en vandaag hoorde ik het weer
Ik heb een zeer leuke dag gehad en volgende keer hoop ik hier !
Ow jah voor degene :
http://www.digitalforall.nl/