bonbon het is spijtig dat jij tot dergelijk besluit bent gekomen.
Ik hoop dan ook dat je toch terugkeert op je beslissing want we zullen je posts toch wel missen.
Verder wou ik toch het volgende kwijt, waar je ook bent is het nu op de voetbal, op het werk op café, ... je zal altijd mensen hebben met andere meningen en overtuigingen. Sommigen kunnen daarmee leven anderen niet en zullen pas zwijgen tot iedereen hen gelijk geeft.
En wanneer je niet over de knop "negeer modus" beschikt ga je je inderdaad serieus ergeren. En dan worden soms eens dingen gezegd die je beter niet zegt. Gebeurt dit op het werk of op café dan is dit vaak 's anderendaags vergeten. Maar hier staat alles neergeschreven en gaat iedereen ook nog eens zijn zegje doen en sleept dit dagen / weken aan.
Zelf lukt het mij behoorlijk om de negeer modus in te schakelen. Ze mogen zoveel onkunde verkondigen als ze willen, ik zal mijn versie doen, en iedereen trekt er maar zijn conclusies uit. Nu als men mij persoonlijk gaat aanvallen dan zou de maat ook vol zijn, maar ik moet eerlijk zijn hier om het Marantzforum heb ik dit nog niet voorgehad, en laten we hopen dat het zo blijft.