weer een nieuwe live show bijwonen?

Gestart door viceadmiraal61, april 04, 2010, 23:37:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

viceadmiraal61

Beste Marantz fans..op zaterdag 22 mei gaan we weer een locatie opname maken in een vintage studio
in houten met buizen microfoons.mixers.recorders. hier gaat marjoleine leene optreden met haar band
deze opname is live mee te maken we beginnen rond de klok van 11 uur..........
meld je aan ..haulin barn recording service..hans ettema lupine oord 52 in houten
030 6377020..aan melden op deze topic..

fritz de with sts digital,,,,,,,maar dan even sts anoloog.

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op april 04, 2010, 23:37:10
Beste Marantz fans..op zaterdag 22 mei gaan we weer een locatie opname maken in een vintage studio
in houten met buizen microfoons.mixers.recorders. hier gaat marjoleine leene optreden met haar band
deze opname is live mee te maken we beginnen rond de klok van 11 uur..........
meld je aan ..haulin barn recording service..hans ettema lupine oord 52 in houten
030 6377020..aan melden op deze topic..

fritz de with sts digital,,,,,,,maar dan even sts anoloog.

Mooi
Dus vanaf de microfoon tot de opname is buizen en dan naar een cd recorder ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Ik weet niet, het is wel een beetje ver weg.  :lol:

Ik neem aan dat er ook een vinyl-versie komt?

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 05, 2010, 08:07:42
Ik weet niet, het is wel een beetje ver weg.  :lol:

Ik neem aan dat er ook een vinyl-versie komt?

ps: het is bij jouw op zolder goed lezen  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

viceadmiraal61

nee alles is buizen ook de recorder..en voor het zingen hondje het wordt een thuis wedstrijd in houten

Mexicaanse Hond

Zat ik op de site van Marjolein Leene te snuffelen, zie ik dat een oud-klasgenoot van me jazz-zanger is en audiofiel.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 08, 2010, 07:25:16
Zat ik op de site van Marjolein Leene te snuffelen, zie ik dat een oud-klasgenoot van me jazz-zanger is en audiofiel.

gaan we van te voren bij jouw indrinken ofrewel coma zuipen of even luisteren naar zo een prachtige 16 bitter die versterkt word door een britse fijn proever over een paar (h)eerlijke Hollandse speaker ? :wav:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HiFi gek

Ik ben er ook bij


Groeten  EDWIN  B

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op april 08, 2010, 15:57:42
gaan we van te voren bij jouw indrinken ofrewel coma zuipen of even luisteren naar zo een prachtige 16 bitter die versterkt word door een britse fijn proever over een paar (h)eerlijke Hollandse speaker ? :wav:

Het concert begint om 11.00 uur, dus indrinken is een beetje aan de vroege kant.  :wink: Maar luisteren onder het genot van een kop koffie is natuurlijk een goed plan.  :-)

viceadmiraal61

ik neem aan dat ik de 3 heren kan noteren op de gasten lijst?

en zijn er nog meer marantz vervormers die even van de site en luister sweet spot van dan komen
om de echte ref te horen ten op zichten van hun audio set..zijnde live muziek.........
en..eh koffie hebben wij ook..gratis...

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op april 10, 2010, 10:02:44
ik neem aan dat ik de 3 heren kan noteren op de gasten lijst?

en zijn er nog meer marantz vervormers die even van de site en luister sweet spot van dan komen
om de echte ref te horen ten op zichten van hun audio set..zijnde live muziek.........
en..eh koffie hebben wij ook..gratis...

JWX natuurlijk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

You can count me in, Fritz.  :yes:
Mag ik ook nog vrienden en/of familie meenemen?

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 10, 2010, 10:43:20
You can count me in, Fritz.  :yes:
Mag ik ook nog vrienden en/of familie meenemen?

ik ben er toch al clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op april 10, 2010, 11:23:51
ik ben er toch al clown1
Tuurlijk jochie, en de Dom is ook vanuit hier te zien, woar?  :wink:

HiFi gek

Fritz , zoals ik al eerder aangaf kun je mij ook noteren op de gastenlijst .



Groeten  EDWIN  B