Gekocht een Marantz TT6000

Gestart door jwx, april 04, 2010, 19:30:16

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Na dat ik weer is wat platen zag liggen dacht ik ach ik ga weer is een draaitafeltje kopen
Gekocht via MP betaald met PP was hij er
Zorgvuldig werd hij verzonden zei de verkoper en hij was in nette staat
Ik denk dan element / kop en draaiplateau apart verpakken etc.etc.

Not dus:

as met motor afgebroken en wat soldeerbout afdrukken op de kap van de spelert

mail die man dat hij stuk is, krijg je als antwoord moet je maar naar de PTT een klacht indienen ik mail nog een keer hoe gaan we het oplossen gelijk via PP een probleem gemeld en waarom ik een claim heb gedaan ? daar is het voor en da materialen zijn al meer waard, dat maakt niet uit of het 30 euro kost of 3000 euro

Ben ook niet de beroerdste en heb in de afgebroken stukjes een stukje m4 draad gelijmd en toen waterpas vast gezet met PATTEX super glue je lijmt er alles mee
En gelijk maar wat staan af tg plakken om er een speciale versie van te maken met zwart en marantz goud

word vervolgd

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Leuk, weer een plaatjesdraaierd op het forum.  :yes:

lo

HAL9000 krijgt concurentie :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

hasselblad

Geweldig!

Al vind ik die houten Marantz tafels mooierdur - op z'n Rotterdams-.
Ik ben dol op platen draaien en krijg uit mijn Dual 506+ Quad een beter geluid dan uit mijn CD's!

Leve het vinyl!javascript:void(0);

JohnWx

Citaat van: hasselblad op april 05, 2010, 22:15:31
Geweldig!

Al vind ik die houten Matantz tafels mooierder ( op z'n Rotterdams).
Ik ben dol op platen draaien en krijg uit mijn Dual 506+ Quad een beter geluid dan uit mijn CD's!

Leve het vinyl!javascript:void(0);

Veel houtwurm in het midden des lands

JohnWx

er komen wel houten zijpanelen op en wat houten vlakken als aubade aan de vintage tijd

JohnWx

Mexicaanse Hond

Mooie draaitafel, hoor.  :yes: Ik zie dat je al driftig aan het afstellen bent.  hello

JohnWx

hij is helaas overleden

had de body heel mooi gespoten met hammerrite black maar wilde toen een klein stof deeltje weghalen en toen en toen en toen was hij stuk

Mexicaanse Hond

drees62

Is dat sjabloon nog ergens te downloaden? Die site is nl. te koop  :-D

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 13, 2010, 15:52:20
Wat is er stuk dan?

alles ging ermee gooien  :angel:

heb nu wel een extra headshell

JohnWx

Citaat van: drees62 op april 13, 2010, 16:10:14
Is dat sjabloon nog ergens te downloaden? Die site is nl. te koop  :-D

heb hem op mijn pc staan  :angel:

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op april 13, 2010, 17:32:35
alles ging ermee gooien  :angel:

heb nu wel een extra headshell

Oke, jij was van je stuk.  :-D