[1 April] Marantzforum in éénvandaag

Gestart door Maurice, maart 29, 2010, 12:05:23

Vorige topic - Volgende topic

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

lo

Hij heeft het wel voor elkaar hoor. Rond deze tijd is het volgens mij nooit zo druk hier.

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Citaat van: ll0ll op april 01, 2010, 19:46:31
lol hoezo joep? volgens mij was ik de 1e die het over een 1 april grap had -zonder mezelf op de borst te willen kloppen, want nogmaals, erg goede grap-

Klopt IIOII zette me aan het denken. Maar dan nog, onnozelaar die ik ben. Een ezel .............

lo

Gelukkig ben je niet de enige Joep redface HLP
Hulde aan Maurice.
notworthy notworthy

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Tigger

Met open ogen en blind voor alles, niet luisterend en wel slechthorend ben ik er volledig helemaal 100% ingetuind.....  redface

HLP
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

JohnWx

speciaal een DVD Recorder voor aangeschaft

Vandalen  :evil:

:schater: :schater: :schater: :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Roland65

Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

Mexicaanse Hond

Vanmiddag kan het ook nog komen, toch?  :zzz:

JohnWx

zal wel in de herhaling zitten
heb alle uitzendingen al bekeken bij uitzending gemist laat me niet meer verrassen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

geloof echt niet dat Maurice zoiets doet  :angel:

BernHardN

eigenlijk is dit geen ! april grap, hij is begonnen op 29 maart!  nopompom

vielzweck

Maurice..............

Steeds meer ervaar ik je als een lucide droom ;-)

Anyway......... van harte met deze, zal moeilijk worden om ook na de vorige er met de volgende nog overheen te komen.

Kostelijk..........     hello

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Maurice

Ach, ik heb in ieder geval voor elkaar gekregen dat een aantal leden eens wat meer zien van wat er in de echte wereld afspeelt, daar waar de oorlogen eens niet gaan over kabeltjes, blokjes en bitjes ;D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Jeroen

Heel goed Maurice  hello hello hello een hele goeie en volgens mij zijn er nogal wat forumlleden ingetrapt, het is dat ik het vergeten ben anders had ik ook voor de buis gezeten. Maar ik kan er zeker wel om lachen  :-D.

Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

MadVillain

dat kwartiertje dat ik aan dat saai geouwehoer kwijt ben had ik liever hier gespendeerd :)