PHILIPS DVD 963sa upsamplen naar 192

Gestart door jwx, maart 22, 2010, 08:30:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

De bemonsteringsfrequentie (sample rate) van een CD is standaard 44,1 kHz.  Door er monsters (samples) bij te berekenenen kun je een mooiere sinusgolf krijgen. En dan krijg je een mooier geluid zegt men.
Je mag mijn 962SA trouwens hebben voor reserveonderdelen. Zal niet veel verschil met de 963sa zijn. 

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 22, 2010, 08:47:51
De bemonsteringsfrequentie (sample rate) van een CD is standaard 44,1 kHz.  Door er monsters (samples) bij te berekenenen kun je een mooiere sinusgolf krijgen. En dan krijg je een mooier geluid zegt men.
Je mag mijn 962SA trouwens hebben voor reserveonderdelen.   

Dank u wel  notworthy

doe er maar een sticker op


Kan je het ook uitzetten ? die upsampling
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Ik heb het nooit geprobeerd, maar misschien kun je in het menu wat regelen?
Vind je 'm mooi klinken met CD?

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 22, 2010, 08:50:28
Ik heb het nooit geprobeerd, maar misschien kun je in het menu wat regelen?
Vind je 'm mooi klinken met CD?

ik vind veel spelers goed en deze ook
weet niet eens meer hoe de vorige klonk
gelukkig het geheugen van een goudvis 3 seconden  hello HB medicatie
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op maart 22, 2010, 08:54:23
ik vind veel spelers goed en deze ook
weet niet eens meer hoe de vorige klonk
gelukkig het geheugen van een goudvis 3 seconden  hello HB medicatie
De recensies waren destijds positief. Maar geef mij maar een wat oudere CD-speler met degelijk loopwerk.