Bandtweeter Quadral Wotan MK5 stuk !

Gestart door KRISGS, maart 06, 2010, 09:04:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KRISGS

Wie van jullie heeft deze speakers ook ?
Zit met hetvolgende probleem;
De tweeter van een van de speakers is stuk en denk dat ik hier niet meer ga kunnen aangeraken, en zowel zal deze flink wat geld kosten. Mag ik er een dome of iets anders inzetten en welke zou ik er dan moeten inzetten.
Tips welkom,
Degene die erin steekt, de originele is de XX1000
de volledige specs van de tweet is:
Quadral Phonologue
XX 1000
T55/10/XX1000
Art.-Nr.: 923023

Grtz, Kris

TurboMarco

Hoi,

De bandtweeter is van Technics,ik heb deze ook gehad en ik heb mij laten vertellen dat die niet meer gemaakt worden.
Je zou kunnen overwegen om beiden te vervangen voor een Visaton MHT-12 ribbon ,goedkoop zijn ze iig niet.



Prijs per stuk ca €110,-
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

KRISGS

110 euro das nog te doen, maar hij zou nog moeten passen, lol
kheb naar de winkel waar deze van komen het gevraagd en hij ging checken, ben curieus,...
stel u voor 400euro of zo, lol
heb nu in de linkse een dome voorlopig ingestoken voor verder te kunnen en dat gaat redelijk, ma de titanium is natuurlijk nog zachter en gedetailleerde.

TurboMarco

Op Marktplaats staan 2 Visaton bandjes voor €120,-  byebye
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

KRISGS

#4
Heb hem uiteen gevezen en idd , bandje is gescheurd, is ook 2 keer niets wat erin zit, lol, en blijkbaar wel iets difficile, dat ze daarvoor zoveel geld durven vragen