re-edge mislukt...... dus geen speakers voorlopig....

Gestart door bonbon, februari 21, 2010, 22:02:28

Vorige topic - Volgende topic

bonbon

na lang zwoegen alles schoon ( bijna 4 uur mee bezig geweest ) en klaar, om de nieuwe rubbers op de  woofers te plakken.  passen ze net niet , iets groter  s**t  violent1.

net een mail  naar de USA gestuurd. duurt zeker weer 4 weken voordat ik ze in huis zal hebben ..

deze komende tijd mijn DAli's maar naar de woonkamer verplaatsen........ en dan geen muziek in mijn  werkkamer...

ach ja, zijn ergere dingen om je druk over te maken en wordt vast kicken over n maandje of zo.....
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

Marvin

mag ik zeggen dat ik het wel erg onhandig vindt dat je dat niet van tevoren even hebt geprobeerd....  :schater:

vervelend, dat zeker!!

mars

stupidoi,

Ja Nee , zou ik ook doen, eerst ff naar de USA om te passen , en het bonnetje vragen , want mocht er toch nog iets zijn , moet je wel ff kunnen ruilen :-D :lol:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Marvin

ik bedoel ook eigenlijk voordat je je oude randen verwijderd, even kijken of de vervanger past.   clown1

mars

redface,

Euhhhhh ....oooo ja :|  ja maar ik ben moe nu :gaap:                                                                                  ( dus dat is weer een mooi excuus voor mijn onnozelheid 8-)hehehehe :angel:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

Marvin

geeft niet, het is al laat..

maar eh, nu je toch wakker bent.
er komen een paar Hollandse dames op Nederland1, die kunnen blijkbaar schaatsen.....  :-D

mars

nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

bonbon

Citaat van: marvin op februari 21, 2010, 22:07:29
mag ik zeggen dat ik het wel erg onhandig vindt dat je dat niet van tevoren even hebt geprobeerd....  :schater:

vervelend, dat zeker!!

tuurlijk heb ik gepast, maar dat kun je pas echt goed doen als de oude weg zijn.........
daarnast waren ze speciaal voor dit type en model speaker dus ga je er vanuit datr het past...
en was een woofer echt aan vervanging toe dus die moest er toch al uit.....

is geen ramp hoor zoals ik al schreef..... maar bedankt voor je pos feedback!
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

Marvin

kan je hier geen geschikte randen vinden?

www.audiofriends.nl

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4