Sa 8003 gelukkig weer terug :)

Gestart door thepioneer, februari 17, 2010, 20:56:20

Vorige topic - Volgende topic

thepioneer

Ik heb gisteren mijn sa8003 weer opgehaald. Had de speler weg gebracht voor reparatie omdat hij geen sacd's meer ging lezen. Hij is naar elst geweest en ze hebben het gehele loopwerk vervangen :)

Heb de speler 2e hands gehaald maar met aankoopbon dus ben blij dat het mooi onder de garantie kon. De speler is ook nog maar van de 9e maand vorig jaar :)

Super tevreden nu., een cd52 mkII se is leuk maar niet als je een 8003 hebt :)
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

sattie

Daarom ook altijd de aankoopbon bewaren ;)

HiFi gek

Gelukkig is hij weer gerepareerd onder garantie .

Wat mij helaas nogal opvalt de laatste tijd is dat er helaas wel vaker problemen optreden bij de sacd spelers uit de Marantz Range serie .
Ik bedoel de sacd spelers van diverse forumleden .

Van de sacd spelers uit de premium serie hoor je eigenlijk nooit negatieve dingen .

Groeten  EDWIN  B

mars

oi

''Wat mij helaas nogal opvalt de laatste tijd is dat er helaas wel vaker problemen optreden bij de sacd spelers uit de Marantz Range serie .
Ik bedoel de sacd spelers van diverse forumleden ,,

Ja jammer is dit eigenlijk wel he.

Zou het gewoon een kwestie van te goedkope loopwerken etc etc zijn :?

Ik bedoel zo'n speler uit de range serie is nog steeds ( en zeker voor een heleboel mensen) een dure aanschaf.
Dit soort hifi wordt dan ook vaak gekocht door mensen , die aan een nieuwe stereo toe zijn . Daarom een nieuwe set kopen , om daar vervolgens weer 10 of 15 jaar niet meer naar om hoeven te kijken.

Net als mijn moeder , die heeft een mid range kenwood set van 18 jaar oud , nog nooit problemen.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WimPeu

Spelers uit de premium serie worden natuurlijk ook lang zo veel niet verkocht dus logisch hoor je daar zowiezo niet zo veel over hoort.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

mars

Citaat van: WimPeu op februari 19, 2010, 07:28:22
Spelers uit de premium serie worden natuurlijk ook lang zo veel niet verkocht dus logisch hoor je daar zowiezo niet zo veel over hoort.

oi,

Ja oke , ik ben het wel met je eens dat er minder premium dan range over de toonbank gaat.

Maaaaaaaar je mag ook wel verwachten dat het gebruikte materiaal in premium serie's van beter kwaliteit is.........premium kwaliteit eigenlijk :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MadVillain

viceadmiraal61

ook de software wordt voor een koopje gemaakt..en geven veel lees problemen..

Marantz 81

tja bij mijn SA7001KI is ook het loopwerk vervangen omdat ik allemaal foutmeldingen gaf en een hoop cd,s niet wou afspelen,en volgens mensen hier op het forum zouden ze ook verbeterde software er gelijk inschieten ( hij is bij marantz zelf geweest )

hij doet het prima en ben uitermate tevreden over de geluidkwaliteit geluidsbeeld en dynamiek die de speler neezet  :yes:

alleen zijn er nog steeds een paar CD,s die die niet wil lezen  :no:  heb geen zin om hem nog een keer op te sturen dus laat het zo ,maar eigenlijk is het wel een beetje triest voor een apparaat met een adviesprijs van 900 euro

lo

Inderdaad heel erg jammer dit soort onregelmatigheden. Het siert marantz inderdaad niet. Wel de service want die is volgens mij gewoon erg goed.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Slashhead

Mijn Marantz SA8400 is in ongeveer 5 jaar tijd 4x!! terug geweest voor service, omdat hij geen SACD's meer las. Tot twee keer toe een nieuw loopwerk geplaatst. De laatste keer is nu bijna een jaar geleden. Nu maar hopen dat de boel wel blijft werken...

HiFi gek

Bij de SA15-S1/S2         SA11-S1/S2          SA7-S1      hoor je dat soort mankementen gelukkig nooit .

Het is typisch een mankement wat vaak voorkomt bij de Range serie van Marantz .

Groeten  EDWIN  B

thepioneer

Dat zou wel komen omdat het een beetje rommel is. stupid Of het wordt meer verkocht en daarom wordt er meer over gepraat.

Maar goed hij doet het weer super in ieder geval
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

HiFi gek

Citaat van: thepioneer op mei 20, 2010, 19:14:18

Maar goed hij doet het weer super in ieder geval

En dat is natuurlijk waar het om gaat , en hopen dat hij nu heel blijft  :yes:

Veel luister plezier .

Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject