zoektocht nieuwe speakers

Gestart door Poldo, februari 17, 2010, 00:12:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Jeroen

#31
Ik ben wezen luisteren naar de Castle Compact luidsprekers en moet zeggen voor het geld een prima ding, alleen niet voor mijn situatie. De luidsprekers klinken wat helder en dun en moeten behoorlijk wat vermogen krijgen om het laag uit de luidspreker te krijgen (beluisterd op een PM7003 en CD7003) ik denk minimaal zo'n 100 watt (het is gesloten luidspreker). De Marantz receiver heeft van zijn eigen al een helder en uitgewogen klank en dit is in combi met de Castle luidspreker niet ideaal.
Zoektocht gaar verder.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

bsmpower

Ik ben erg te spreken over mijn Quad luidsprekers (Quad 22L2 voor, Quad 9L2 achter)! Zie ook mijn review op Kieskeurig.nl. Veel luidsprekers beluisterd maar deze sprongen er echt uit. Icm met een Marantz SR6004.

Jeroen

Zou Indianaline speakers wat zijn, ik heb deze al eens op de VAD gezien maar niet serieus beluisterd. Met name de Tesi204N of de nieuwe Tesi260, ik heb laatst wel de importeur geraadpleegt waar ik deze kon beluisteren.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

johanmaserati

Citaat van: Jeroen op maart 04, 2010, 09:11:08
Zou Indianaline speakers wat zijn, ik heb deze al eens op de VAD gezien maar niet serieus beluisterd. Met name de Tesi204N of de nieuwe Tesi260, ik heb laatst wel de importeur geraadpleegt waar ik deze kon beluisteren.

Gr. Jeroen


Toevallig heb ik ze gisteren nog gehoord bij Van Ingen Hi Fi in Heemskerk, het waren de vloerstaande Indianaline Tesi 504 speakers. Klinken vrij goed, zeker voor de prijs.
Marantz SR6004 surround receiver
Crafty Azumi front speakers
Samsung 42" LCD TV
Optoma HD20 Beamer + 100" electrisch scherm
DIY Kimbercable 4AG luidsprekerkabel
DIY pure silver interlinks + LOC pure silver RCA's
Sony PS3
XBOX 360
Nintendo WII