Einde van de CD nabij?

Gestart door mars, februari 16, 2010, 15:38:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bas focal marantz

Citaat van: kuruki op november 16, 2012, 18:21:25
Bedankt voor het compliment Cor maar ik denk dat de massa niet redeneert zoals wij.
Voor sommige bedrijven als Linn was het noodzakelijk met iets nieuws af te komen of ze konden hun
boeken sluiten, mensen willen nu eenmaal na een tijd iets nieuws, de CD is een medium waarmee
wij perfect kunnen leven, streaming past in mijn wereld niet, maarja de schoorstenen moeten blijven roken.
Sommige mensen vinden streaming een verrijking, ik gun het ze.
Groetjes Kuruki.
stupid

Marvin

Citaat van: kuruki op november 16, 2012, 18:21:25
Sommige mensen vinden streaming een verrijking, ik gun het ze.
Groetjes Kuruki.

Dank je.....  :-D

kuruki

Citaat van: bas focal marantz op november 19, 2012, 22:00:32
stupid

Aangezien ik geen Einstein ben en ook niet briljant in het communiceren op fora veronderstel ik dat: stupid
betekent: ben het met je eens.
De waarheid is dat ik niet kan streamen, maar dat vind ik niet erg want hifi moet wat mij betreft iets fysiek hebben, dus een drager, LP's hebben misschien meer charme, maar ik koop cd's sinds 1989 en schik ze niet te vervangen door vinyl.
Het nadeel van cd's kopen is de factuur op het einde van de maand, maar ik heb het er voor over, het is wel
oppassen want ik leef van een uitkering door asperger (autisme), hifi en muziek zijn mijn enige hobby.


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

#200
Citaat van: kuruki op november 20, 2012, 12:38:44
Aangezien ik geen Einstein ben en ook niet briljant in het communiceren op fora veronderstel ik dat: stupid
betekent: ben het met je eens.
De waarheid is dat ik niet kan streamen, maar dat vind ik niet erg want hifi moet wat mij betreft iets fysiek hebben, dus een drager, LP's hebben misschien meer charme, maar ik koop cd's sinds 1989 en schik ze niet te vervangen door vinyl.
Het nadeel van cd's kopen is de factuur op het einde van de maand, maar ik heb het er voor over, het is wel
oppassen want ik leef van een uitkering door asperger (autisme), hifi en muziek zijn mijn enige hobby.
Moi aussi. Hier bipolaire stoornis met dezelfde opvattingen en bevindingen. Ik heb alleen sinds enige jaren door een nog onbekende oorzaak een gat in mijn hand - dat laatste is zeer gevaarlijk! Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

kuruki


kuruki

Citaat van: Cornelis1921 op november 20, 2012, 12:58:53
Moi aussi. Hier bipolaire stoornis met dezelfde opvattingen en bevindingen. Ik heb alleen sinds enige jaren door een nog onbekende oorzaak een gat in mijn hand - dat laatste is zeer gevaarlijk! Groet, Cor.

Cor, je hebt een punt, niets is een excuus om geld over de balk te gooien, dit doe ik ook niet, maar
moest je het kennen je reageerde anders, gezegd zonder zelfmedelijden.
Ik laat het hierbij, groeten.

Marvin

Het komt soms een beetje hard over, maar inderdaad die smiley betekend dat je het met de vorige tekst eens bent...


stupid

bas focal marantz

Citaat van: kuruki op november 20, 2012, 12:38:44
Aangezien ik geen Einstein ben en ook niet briljant in het communiceren op fora veronderstel ik dat: stupid
betekent: ben het met je eens.
De waarheid is dat ik niet kan streamen, maar dat vind ik niet erg want hifi moet wat mij betreft iets fysiek hebben, dus een drager, LP's hebben misschien meer charme, maar ik koop cd's sinds 1989 en schik ze niet te vervangen door vinyl.
Het nadeel van cd's kopen is de factuur op het einde van de maand, maar ik heb het er voor over, het is wel
oppassen want ik leef van een uitkering door asperger (autisme), hifi en muziek zijn mijn enige hobby.
Ik heb je een pb gestuurd want ik snap precies waar je het overhebt .

kuruki


mountainbiker

Citaat van: kuruki op november 20, 2012, 12:38:44
Aangezien ik geen Einstein ben en ook niet briljant in het communiceren op fora veronderstel ik dat: stupid
betekent: ben het met je eens.
De waarheid is dat ik niet kan streamen, maar dat vind ik niet erg want hifi moet wat mij betreft iets fysiek hebben, dus een drager, LP's hebben misschien meer charme, maar ik koop cd's sinds 1989 en schik ze niet te vervangen door vinyl.
Het nadeel van cd's kopen is de factuur op het einde van de maand, maar ik heb het er voor over, het is wel
oppassen want ik leef van een uitkering door asperger (autisme), hifi en muziek zijn mijn enige hobby.
Heel veel slimme en onvoorstelbaar inilligente mensen hebben autisme/Asperger weet ik uit werkervaring en naaste omgeving.Zonder de specifieke kwaliteiten/eigenschappen van deze mensen zouden we qua technologische ontwikkeling pak m beet 20 tot 30 jaar achterlopen!!! Het kan haast niet anders zijn dat jiij ook iets bijzonders hebt wat normale stervelingen zoals ik nooit en te nimmer zullen leren!!!!
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

Citaat van: mountainbiker op november 20, 2012, 20:11:11
Heel veel slimme en onvoorstelbaar inilligente mensen hebben autisme/Asperger weet ik uit werkervaring en naaste omgeving.Zonder de specifieke kwaliteiten/eigenschappen van deze mensen zouden we qua technologische ontwikkeling pak m beet 20 tot 30 jaar achterlopen!!! Het kan haast niet anders zijn dat jiij ook iets bijzonders hebt wat normale stervelingen zoals ik nooit en te nimmer zullen leren!!!!
P.S. Ik ben beslist geen autist. Integendeel... byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WimPeu

Wat is het tegenovergestelde van een autist Cor?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

Citaat van: WimPeu op november 20, 2012, 21:32:44
Wat is het tegenovergestelde van een autist Cor?
Een religist, Wim. Denk ik.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *