Beste Forumleden,
Sinds 3 weken heb ik een Marantz versterker gekocht, een SR5004. Op de HDMI-ingangen heb ik een ps3 en een Humax hd-ontvanger aangesloten. Op de HDMI-uit heb ik de lcd-tv aangesloten. Wat me nu opvalt is dat bij gesproken beeld het geluid en beeld niet synchroon lopen. Het lijkt wel of het beeld iets trager is. Wat me verder opvalt is dat als ik online Fifa10 speel dat het beeld achterblijft bij de commando's die ik via de joystick geef (eveneens een soort vertraging). Voordat ik de marantz had aangesloten was dit nog niet zo. Ik had toen zowel de ps3 als de Humax rechtstreeks op de tv aangesloten.
Heeft iemand dit probleem ook en wat valt er aan te doen? Dit is toch een tegenvaller.
Daarnaast heb ik geen digitaal beeld meer als ik de Marantz uitzet. De HDMI-verbinding in de Marantz geeft dan geen signaal meer door. Is dit te omzeilen of dien ik de instellingen te veranderen? Als ik een simpel tv-programma kijk hoef ik niet altijd geluid via de versterker te hebben..... Iemand toevallig tips??
Verder supergoede versterker, maar hier heb ik bij de aankoop niet bij stilgestaan.
Graag jullie reactie, waarvoor alvast hartelijk dank.
Groet,
Albert