Citaat van: HAL9000 op maart 09, 2007, 17:25:56
Citaat van: Marco op maart 09, 2007, 12:25:53
Citaat van: HAL9000 op maart 08, 2007, 23:49:39
Citaat van: Marco op maart 08, 2007, 22:45:27
Citaat van: HAL9000 op maart 08, 2007, 19:58:54
dan vergeten jullie toch echt de jaren 70..
nee die vergeten we echt niet ,was je er toen ook bij?
nee helaas niet,
maar ik heb het nu wel staan
en jij birdman
Nee ik ben met de tijd meegegaan
dat verklaard nog niks.
als je merkt dat het apparatuur dat je nieuw de winkel van mindere kwaliteit is
en niet mooi klinkt.
houd je wat je al hebt.
ik denk niet dat jou technisch vermogen zo hoog is om te bepalen als iets technisch wel of niet goed is.
ik heb de PM 80 beluisterd met allerelei andere modellen.
en ik vind het echt niks
technisch is het werkelijk troep in vergelijking met het echte marantz.
ik wil niemand afkatten als hij/zij een PM 80- e.d heeft.
maar technisch zijn de oudere veel al beter.
Jij denkt dat mijn technisch vermogen tekort schiet,hiermee is alles al gezegd want jij denkt mijn vaardigheden te kennen,dan kan ik wel stellen dat jouw denkvermogen ernstig tekort schiet,ik verzoek je dergelijke uitspraken beter voor je te houden omwille van de goede sfeer die hier heerst en vanwege het feit dat je uitspraken doet over mij als persoon die jij denkt te kennen op basis van voorkeuren.
Het is wel jouw goed recht om te menen dat jij een PM80 en dergelijke niks vind,en dat jij vind dat ze technisch als troep zijnde bestempeld mag worden,ik vind dan wel dat je ons duidelijk mag maken in welke situatie jij de PM80 en aanverwanten beluisterd hebt,en daar willlen we vooral weten welke bron en luidsprekers muziek etc jij daarbij gebruikt hebt (met alle respekt Hal9000 ik heb op verschillende fora's waaronder hier jou nog niet over luidsprekers die jij gehad/hebt
horen reppen icm de door jou verafschuwende versterkers,wellicht dat je nu wat nader kan toelichten?)
Je zegt ook dat de nieuwe lichting audio niet mooi klinkt,je bedoelt waarschijnlijk dat jij de nieuwe apparaten niet mooi vind klinken,ik ben dan ook erg benieuwd onder welke omstandigheden jij de laatste paar jaar naar apparatuur geluisterd hebt,ben je bekend met het fenomeen recensies ? zo ja omschrijf dan voor de duidelijkheid eens hoe jij audio een waarde toeschrijft.
Kijk lolliestoklen over iets wat je niet hebt en/of beluisterd hebt is wel zo gemakkelijk maar het zet geen zoden aan de dijk,anders gesteld mogen wij (ik denk dat er wel meer geintreseerden zijn) eens naar jouw set luisteren,wellicht schept dat een meer heldere kijk op de zaken,vooralsnog predikt jij enkel myfi met wel een uitgesproken mening over andermans myfi en daar trek ik zo mijn twijfels bij!
Ik wacht met smart op een serieuze reaktie van jouw kant uit ,en mischien ben je ook nog wel zo volwassen om je posting iets aan te passen