Citaat van: MadVillain op januari 20, 2008, 22:52:27
Weleens van Merzbow gehoord?
YEP,
die heb ik ook ergens liggen, snoeihard toch? maar formidabel. Toch nog eens gaan zoeken. leuk.
Voor de liefhebbers, Marilin Manson de maf smeet een volle giet ijzeren microfoon standaard in het drumstel zijn bandgenoten waren voordurend op hun hoede, wat zeg je fake? Maar wel heerlijke fake. sepultura, joy division, dead kennedys, b52, cure (live gezien voor 600 man voor hun doorbraak samen met een zooi punkers die dachten dat ze op de vuist moesten gaan) kowalski, natopartners, jo erens, kathie barberian, john adams, k.h. stockhauzen, arno, teasto (sorry voor de spelling) moby, shaon mcgowann, bach, mozart, monteverdi, palestrina, glen gould, boudewijn, liesbeth,ramses, the fall, vanilla fudge, roy buchanan, buddy holly roy oberson(!), elvis, herbert Grönemayer, suicidal tendecies, john cage, king sunnie adee, ornette coleman, armand (moet je nog eens naar toe gaan als ie in de buurt is), doris day, marianne rozenberg, freddy quin, echo and the bunnyman, kenny rogers, ccc inc, john coltrane, miles, thelonius monk, jimmi cliff, prince, ted hawkins, fairport convention, magna carta,sara vaughn, björk, jacques brell, mica, als het niet verveelt doe ik straks nog een paar.
criterium voor vermelding: van alle bands wordt ik heel erg opgewonden als ik er alleen al aan denk.
Nog eentje: brian eno