Ik ben ook geweest , samen met Fritz de With .
Wat Drees62 al aangaf viel mij ook al op .
Alleen Wim Van Kraanen (Analogue Productions) deed de deur dicht en dimpte het licht en gaf een aantrekkelijke demo weg , iedereen bleef dan ook trouw zitten tijdens zo'n demo van Wim ( echt klasse van Wim ) .
Wim had tevens een heel mooie set staan met boxen van het Italiaanse DIAPASON , kleine monitors van maar liefst 9000 euro , prachtig geluid .
Importeur Musical Reality had 1 mooie set staan met VON SCHWIJKERT boxen en KR-KRONZILLA monoblokken .
Dat vond ik ook erg muzikaal klinken .
Importeur HIFINE van Accuphase ( Paul Hattink ) vind ik ook altijd erg interesant .
Hij had de top monoblokken bij zich en de sacd speler kombi van 28.000 euro meegenomen op enorme joekels van boxen van 2.20meter hoog van het merk TRIANGLE .
Hij houd nogal van erg hard draaien en dat gebeurde dus ook , zelfs zo hard dat op een bepaald moment de boxen het niet meer aankonden en begonnen te vervormen .
Hij vertelde na afloop aan mij dat hij op het uiterste randje zat , buiten die 2 vervormings pieks om had zijn set een enorme kontrole zoals je maar zelden waarneemt .
Dat is nou de algemene kracht waar Accuphase zo om bekend staat .
Hij had veel geluk dat hij de boxen net niet opblies met die 2 vervormingspieken , dan had de beste man echt voor aap gestaan .
Groeten EDWIN B