Citaat van: grendel op januari 01, 2010, 17:32:04
Dank je wel Mars.
Als speakers gebruik ik de Q-Acoustics 1050i. Mijn luisterruimte is ongeveer 11 vierkante meter. En als interlink gebruik ik een VDH D102 mkII. Ik zou een wat helderder geluid willen verkrijgen. Hopelijk heb je hier iets meer aan. Alvast bedankt voor je reaktie.
oi
Oke dan.
Ten eerste wil ik ff kwijt dat ik die Q-Acoustics, een belachelijk goed speakertje vind , zeker als je de aanschafprijs in ogenschouw neemt.
IK heb een maat ( Marciano) die is hoofd inkoop hifi bij de mediamarkt hier in Den Haag.
En toen hij ze voor het eerst binnen kreeg, heeft ie me speciaal gewaarschuwd en hij zei; moet je nu eens komen luisteren, ik heb een nieuw speakertje in huis die echt weinig kost en je doet af vragen van klopt die prijs wel.
We hebben toen een middag zitten luisteren naar die Q-Acoustics zuiltjes en idd aangestuurd door jouw versterker( echt waar) en we hebben die Q-Acoustics met een heleboel andere (duure ook) speakers kunnen vergelijken.
Tuurlijk waren er betere , maar om een voor beeld te noemen , ik vond die Q-acoustic zuilen beter en fijner in het gehoor liggen dan, bijvoorbeeld die Performance (met straalpijpen
) van mordaunt short( speakers die ken Ishiwata bij zijn demo's gebruikt)
De tips die de twee andere heren geven zijn zeker goed , en zijn ook goed te onderbouwen.
Maar ik vind ze (financieel) nogal uit verhouding met jouw set.
Met jou wens in mijn achterhoofd,zou ik gaan kijken naar de ''Audio Agile Powerwire"".
Deze doet wat jij voor ogen hebt ( maar verwacht geen mega verschillen he) , en is betaal baar.
Er staat er nu een te koop voor 50 euro op marktplaats, aangeboden door iemand uit Drachten.