Hallo Daar
Ik ben de vader van Johan
Wij hebben dus de betreffende speaker beluisterd,en ik moet zeggen bek
open.Je wordt zeer aangenaam verast door de eerlijkheid van de luidspreker,voldoende laag en een breekbaar midden en hoog.
En dat op een versterker van 599 .
Wel speelde de set op bleuray speler die ook de diverse audio formaten afspeeld zoals sacd een speler van 750 euries.
Maar Johan en ik gaan zaterdag terug want ik ben buizen liefhebber en heb in het verleden met de el84 el34 kt88 en 300b gestoeid.
Ze hebben daar dus betaalbare yarden versterkers die door de importeur zijn aangepast voor de Nederlandse markt met al hun voorwaarden.Andere voedingstrafo buizen van jj en andere audiocaps.
Ik wil het beluisteren op diverse speakers ook de baluga van crafty dit is een hoorn speaker met hoog rendement.
Maar ook op de minder versterker vriendelijke luidsprekers want ik wil wel mijn filmpjes bekijken met een knal.
De versterker is kt88 in push pull de pro88llsa ong 25 watt per kanaal.Wat ik nu heb gehoord is zeker voor verbetering vatbaar (lees modificatie)maar de basis is zeer goed.
Voor wat betreft de winkel east west audio ga er eens kijken geen baletje van 23 die jou gaat vertellen wat je mooi moet vinden maar iemand die naar je luistert en dat is belangrijk zeker doen.
Nou tot zover mijn verhaal tot ziens