nog eentje ebij? (marantz pm80 se)

Gestart door mars, maart 02, 2007, 15:34:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mars

hai ,ik wil nog  een versterker erbij kopen , mijn liefde voor dit merk kwam vroegah  :wink:, hoofdzakelijk door de pm 80 , nou heb ik pas een second hand pm 17 gekocht , maar wil van uit euh, nostalgische overwegingen toch een pm 80 er bij kopen voor in mijn slaap kamer ,( :evil: hahaha ben pas weer vrijgezel :-D)  nou heb ik mijn oog op een pm 80 se laten vallen !  zijn er nog goede tips als je zo'n juweeltje tweede hands koopt HLP ( want dat waren het , punt uit)
ik hoor graag weer van jullie,  en ik heb het al eens gezegd geloof ik maar deze site is KICKE  :wink:

mvg  mars byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Stadium III

Tips zullen wel komen en marantzforum rock's !!! pompom
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HAL9000

Ik zou upgraden naar een PM90 of 95?
Sc80 SM80 (wel even een werkende nemen)

of neem vintage
zijn leuke modellen voor redelijk weinig te koop op het moment

of jaren 80 esotec
PM5 6A
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

TurboMarco

#3
Even wat gemiddelde prijzen van de eerder genoemde versterkers:

PM80  150,-
PM80 mk2 160,-
PM80se 200,-
PM82 200,-
SC80 / SM80 225,-

Voor de goede orde ik ga uit van recente going prijzen gebaseerd op recente aanbiedingen op Marktplaats en Ebay.


Voor bovenstaande modellen mag je 25,- extra rekenen wanneer ze met zamac zijpanelen uitgerust zijn.

PM90se 500,-
PM95 700,-

De prijzen van deze twee amps zijn gebaseerd op ervaringen van bekende insiders die deze versterkers min of meer aangekocht zoniet van de hand gedaan hebben incl myself   :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

hai

ik ben doooooooooodziek puke , inbraak gehad vannacht oa mijn pm 17 en alle bekabeling weg puke puke puke puke puke puke puke puke puke en nog eens puke  ben ook net verhuisd en hoop maar dat de vezekering kklopt .
maar ja

euh  die pm 80 se marco kan ik met zamac zij panelen kopen voor 250 euro , maar hij is wel mint conditie

mvg  mars

en ik woon nog wel in een goeie buurt hier in den haag byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

HAL9000

ooh niet leuk om te horen dat de Pm17 is gestolen...
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

erwin

dat is balen,en nu inderdaad maar hopen dat de verzekering het dekt.
over die pm80 ik heb er vorige week een gekocht voor 200 euro,ook met zamac panelen.
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

HAL9000

ja de prijzen varieren heel erg.
ik wed dat een Pm90 95  helemaal niet zo duur is.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Maurice

Citaat van: mars op maart 03, 2007, 16:13:25
hai

ik ben doooooooooodziek puke , inbraak gehad vannacht oa mijn pm 17 en alle bekabeling weg puke puke puke puke puke puke puke puke puke en nog eens puke  ben ook net verhuisd en hoop maar dat de vezekering kklopt .
maar ja
Kl###te  nopompom

Wordt er altijd doodziek van om te horen/merken dat anderen met hun jaloerse fikken niet van andermans spullen af kunnen blijven  frusty

Hoop dat je verzekering niet moeilijk doet.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

die gasten met der kop tegen de muur laten ketsen
Ik zou gek worden als ik thuis kwam en alles was weg !!!!pff

Hopen dat de verzekering goed voor je is ja

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

MadVillain

 puke puke puke DAMN!! Voor ons is het nu een jaar geleden. En ik ben er eigenlijk nog niet echt overheen.
Iedere keer als ik thuis kom en ik weet dat er niemand thuis is geweest. Dan ben ik erg onrustig en denk ik dat het ieder moment weer kan gebeuren.....

Dus ik deel je leed. En hoop echt voor je dat de verzekering niet moeilijk doet!
Bij ons deed de verzekering totaal niet moeilijk. We kregen de volledige waarde van ons pas aangeschafte lcd scherm terug.
Gelukkig waren de infinity kappa 8 speakers te zwaar/groot voor hun  :roll:

Vanhal

Lijkt me vreselijk! Succes/sterkte!!!!

TurboMarco

Citaat van: HAL9000 op maart 03, 2007, 17:07:20
ja de prijzen varieren heel erg.
ik wed dat een Pm90 95  helemaal niet zo duur is.

Lees mijn post nog maar eens goed  :wink:

700 euro kon ik met gemak krijgen voor mijn PM95,een kennis van mij heeft er laats 750 euro voor betaald,een jaar of wat terug heb ik er een verkocht voor 800 euro,maar als jij denkt dat je er een kan kopen voor weinig laat het ons gerust weten.

@ mars,

kut voor je man!
Laat die teringlijer die hem gejat heeft rotten in hell!!  :x
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

hai

bedankt voor de steun , boys ( we hebben hier in den haag gewoon een probleem , maar asl je dat beestje bij zijn naam noemt , dan ben je volgens onze noord afrikaanse mede mens gelijk aan het discrimineren, (weet verdomme niet eens, hoe je bij wijze vanspreken discriminatie schrijft, weet je wel)) 
maar buren hebben wel een paar gatsen weg zien lopen , oooooooooooooooooooooooo ik wou dat ik thuis was geweest

mvg  mars

maar ja ik raak niet verbitterd hoor violent1 :evil:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun